استان یزد میزبان پیکر‌های مطهر ۶شهید گمنام

همزمان با ایام فاطمیه، ۶شهید گمنام از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر‌های یزد، میبد، بافق و هرات تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد گفت: صبح روز پنجشنبه این هفته مراسم استقبال نظامی از پیکرهای شهدا در فروگاه شهید صدوقی صورت می گیرد و عصر همان روز ساعت15 استقبال و تشییع مردمی از میدان آزادی تا حسینه ی امیرچخماق برگزار خواهد شد.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس که 20ساله از عملیات رمضان شرق دجله تفحص شده روز یکشنبه 29یهمن ماه ساعت15 از مسجد شهید ساداتی صفائیه تشییع و در «مرکز فرهنگی دفاع مقدس» به خاک سپرده می‌شود.
وی افزود: یک شهید گمنام که 18ساله و به جا مانده از عملیات رمضان شرق بصره می باشد؛ پس از تشییع باشکوه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه از مقابل ساختمان قدیم سپاه پاسداران استان یزد در میبد تشییع و در دانشکده «علوم قرآنی» بفروئیه میبد خاکسپاری می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: پیکر‌های مطهر ۲شهید والامقام دیگر که یکی 27ساله از عملیات والفجر8 منطقه فاو و دیگری 19ساله منطقه زبیدا و بر جای مانده از تک دشمن است؛ روز دوشنبه 30بهمن‌ماه بعد از تشییع از مسجد صاحب الزمان(عج) در پارک «نطقی» مبارکه بافق خاکسپاری خواهند شد.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین در روز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر‌های مطهر ۲شهید گمنام دفاع مقدس که یکی 22ساله از عملیات والفجر8 فاو و دیگری 25ساله از عملیات کربلای 4 ام الرصاص هستند نیز بعد از تشییع در حسینیه صاحب الزمان هرات به خاک سپرده می شوند.

901

کد خبر: 906992

وب گردی

وب گردی