با پرسپولیس به توافق نرسیده ام/هرکسی پاسخگو حرف های خودش است / برای نایب قهرمانی می جنگیم/ دادگاه پرسپولیسی ها را محکوم کرده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با پرسپولیس به توافق نرسیده ام و رای دادگاه مالیاتی را هم در اختیار دارم.

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در مورد حضور ایران در جام جهانی و قرعه با تیم های قدرتمند پرتغال و اسپانیا گفت: تیم ملی خداراشکر تا الان موفق بوده و به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم ملی پوشان در این آوردگاه بزرگ نتیجه خوبی بدست آورند.

وی افزود: از عملکرد تیم راضی، راضی نیستم اما تا حدودی بازیکنان به چیزهایی که می خواستیم دست پیدا کردند. تیم ما از بازیکنان جوان تشکیل شده و به زمان نیاز داریم در نیم فصل دوم نتایج بدی کسب نکرده ایم . 7 بازی تا پایان فصل باقی مانده که تمام این بازی ها حکم فینال را برای سایپا دارد.امیدوارم سهمیه آسیا را کسب کنیم و برای نایب قهرمانی با رقبا در لیگ برتر می جنگیم.

دایی ادامه داد: برای نماینگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می کنم روز گذشته تراکتور و ذوب آهن بازی های سختی انجام داده اند و به امید خدا از هفته دوم بهترین نتیجه را این دو تیم کسب کنند و مطمئن هستم نمایندگان ما از گروهشان صعود خواهند کرد.

سرمربی تیم سایپا اظهار داشت: نه با پرسپولیس به توافق نرسیده ام و رای دادگاه مالیاتی را هم در اختیار دارم و با توجه به قرارداد هایی که داشتم پرسپولیس محکوم به پرداخت بدهی مالیاتی است.این دینی که برگردن پرسپولیس است و باید به آن عمل کند.

وی در مورد صحبت های کی روش در مورد علی کریمی گفت: راجع این مسائل صحبتی نمی کنم و هرکسی پاسخگو حرف های خودش است.

خبرنگار: پوریا پورعرب

600

کد خبر: 906999

وب گردی

وب گردی