فیلم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به عنوان فیلم برتر انتخاب شد

فیلم ضربان به کارگردانی دانشجوی دانشگاه آزاد واحد سقز به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم کوتاه ریگا سنندج انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز، فیلم ضربان به کارگردانی سرور رضایی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی دانشجویی فیلم کوتاه ریگا در پردیس سینما بهمن سنندج به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران شناخته شد.

این جشنواره با هدف حمایت از فیلم‌سازان تازه کار و ایجاد انگیزه در فیلم‌سازان جوان برگزار و 47 فیلم به دبیرخانه ارسال شد که 24 فیلم به بخش مسابقه ورود پیدا کرد و از فیلم‌سازان 7 فیلم در بخش‌های انیمیشن، مستند و داستانی قدردانی شد.

شهین سیف رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در این مراسم اظهار کرد: «خوشبختانه برنامه‌های نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی امروز و دیروز انجام و برگزار شد؛ از صفر تا صد برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره از سوی خود دانشجویان انجام و دو کارگاه پرسش و پاسخ با فیلم‌سازان و کارگاه ایده‌پردازی برگزار شد.»

در پایان از سرکوت نیک دل در بخش بهترین فیلم مستند، عدنان جوانمردی در بخش مستند، سرور رضایی در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگر، هژیر اسدی در بخش انیمیشن، آرمین پورمحمد، کاوه جاهد، ایوب شیخ‌ احمدی و اشکان ساعدپناه در بخش داستانی تجلیل شد.

204

کد خبر: 907022

وب گردی

وب گردی