جمعیت جوان هیات علمی، مسیر توسعه علمی کشور را هموار می کند

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نقش مهم پژوهش در ارتقا جایگاه دانشگاه ها گفت: کشور به ساختار سنی جوانی رسیده است و جمعیت جوان هیات علمی، مسیر توسعه علمی کشور را هموار می کند.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر پیام کبیری در حاشیه برگزاری کارگاه علم سنجی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مجموعه ای فعال، با پشتکار و پیگیر است که با توجه به جمعیت هیات علمی جوان این دانشگاه، بستر توسعه علمی آن فراهم شده است.

وی همچنین افزود : توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه نیازمند گسترش زیر ساخت های لازم است و با تامین این زیر ساخت ها دانشگاه می تواند برنامه های خود در جهت ارتقای علمی پژوهشی را با سرعت و کیفیت بیشتری اجرایی کند.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت در تشریح برنامه های وزارت بهداشت در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی در دانشگاه های تیپ 3 بیان داشت: وزارت بهداشت از برنامه های مطالعات همگروهی(cohort) در دانشگاه های تیپ 3حمایت می کند و همچنین هر دانشگاه بسته به شرایط منطقه ای خود می تواند برنامه های پژوهشی را با حمایت کامل وزارت بهداشت اجرایی کند.

701

کد خبر: 907023

وب گردی

وب گردی