بیانیه اتحادیه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به سران سه قوه

اتحادیه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه سران قوا را به کار و تلاش شبانه روزی، خدمت رسانی و جهاد فی سبیل الله فراخواندند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اتحادیه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه سران قوا را به کار و تلاش شبانه روزی، خدمت رسانی و جهاد فی سبیل الله فراخواندند.

متن نامه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«مَنْ جاءَ بِالسَّیِّئَةِ فَلا یُجْزى‏ إِلاَّ مِثْلَها»
(آیه شریفه ۱۶۰ سوره مبارکه انعام)

سران محترم سه قوه؛

امام خمینی (رضوان الله تعالی ) در خصوص ملت شریف ایران فرمود : " این ملت ( ملت ایران ) بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین علیهم السلام هستند "

خروش عظیم ملت غیور و شریف ایران اسلامی در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن‌ماه امسال بیانگر خوش عهدی و خوش قولی مردمانی است که قرین به چهل سال پیش دست بیعت خود را در دستان امام عظیم الشان فشردند و پای در‌ راه جمهوری اسلامی گذاشتند تا که انشاالله به برکت وجود این نظام مقدس مقدمات ظهور آن عزیز غائب فراهم گردد.
نظام جمهوری اسلامی ایران بعنوان بارزترین یادگار خمینی کبیر به برکت خون شهداء‌ و حمایت های بی بدیل این مردم و رهبری دلسوزانه سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) در طول سال های پس از پیروزی توانسته است گام‌های موثر و مهمی را در راه احیای حقوق مردم برداشته و به سمت احیای اسلام ناب محمدی (ص) نیل پیدا کند.

۲۲ بهمن‌ماه هر سال بیانگر همان طرح آشتی ملی است؛ همان طرحی که مانند بسیاری از چیزهای دیگر ابتدا توسط ملت کلید می خورد، سپس به گوش مربوطین می رسد و معلوم نیست کی به ورطه عمل رسد ! طرح آشتی متعلق به مردمی است که همیشه نه یک قدم بلکه چند گام از مسئولین خویش جلوتر بوده اند و در این مسیر نیز گوی سبقت را سالهاست که از ایشان رباییده اند؛ مردمی که فارغ از تضادهای فکری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و بدون هرگونه مرزبندی و رنگ بندی دوشادوش یکدیگر در ۲۲ بهمن ماه شعار " الله اکبر " را به یاد دوران مبارزات ستم شاهی و ضد استبدادی فریاد می کشند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار شد که درست ۶ هفته پیش از آن عده ای به نشانه اعتراض به وضعیت معیشتی و فرهنگی در خیابان های حدود ۶۰ شهر کوچک و بزرگ ایران تجمعاتی داشتند و رفته رفته در لابلای این تجمعات تحرکات ساختار شکنانه ای نیز رقم خورد که اصلا و ابدا مورد تائید هیچ کدام از عقلاء و علماء نبود و دیدیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باز هم این مردم هستند که جوابی سخت می‌دهند به آنان که خواب ضدیت با نظام مقدس و براندازی آن را می بینند.

لکن پس از گذشت حدود به ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی انتظار مردم برای بهبود وضع معیشتی، توسعه صنایع، اشتغال و مسکن‌، رشد اقتصاد، توجه به لازمه های فرهنگی و سیاسی و... به قوت خود باقیست؛ انتظارات حداقلی مردمی که در هر شرایط زمانی و مکانی و با هر زمینه فکری همواره مدافع نظام مقدس بوده اند.

صرف قدردانی از حضور این مردم در راهپیمایی ها به خودی خود دردی را از دردهای ایشان دوا نمی سازد و تنها مرهم رنج ها و سختی های امروز این مردم کار و تلاش شبانه روزی، خدمت رسانی و جهاد فی سبیل الله است.

مسلما شنیدن بانگ " الله اکبر " و " استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی " ، " مرگ بر استکبار " و...در راهپیمایی امسال نیز گوش نواز بود و دلگرمی مضاعفی از جانب ملت شریف برای نظام جمهوری اسلامی است؛ اما نکند در بین این شعارها فراموش بشود مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنند و مبادا عزیزانی که امروز با هزاران امید به حمایت از دولت خود آمده اند از فردای خویش ناامید شوند.
بدانیم که امید تنها چیزی است که بشر را زنده نگاه می دارد؛ این مردم اگر تا به امروز حامی اصلی نظام مقدس بوده اند بخاطر اطمینان و امیدی است که به آرمانهای انقلاب و شما مسئولین امر دارند.

اتحادیه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

202

کد خبر: 907037

وب گردی

وب گردی