تورنمنت بین‌المللی تکواندو جام  فجر به میزبانی البرز برگزار می شود

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی هیات تکواندو استان البرز برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو روز در سالن انقلاب کرج برگزار می‌شود.

دوره گذشته این مسابقات با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان در 8 وزن برگزار شد.

تیم شهرداری ساری از ایران با 6 مدال طلا، یک نقره و 84 امتیاز قهرمان شد، تیم لوازم خانگی کن با یک مدال طلا، 2 نقره، دو برنز و 41 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان با یک مدال نقره، یک برنز و 23 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. تیم ارمنستان با یک مدال طلا، یک برنز و 22 امتیاز و تیم عراق با 5 برنز و 20 امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ مسابقات جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده و دارای گرید(G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

602

کد خبر: 907103

وب گردی

وب گردی