استقلال یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد/ بابا تیام باهوش است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یک بازی فکورانه و برتر انجام داد و می‌توانست با هر 3 امتیاز به تهران برگردد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تساوی 2-2 تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال یک بازی فکورانه و برتر انجام داد و می‌توانست با هر 3 امتیاز به تهران برگردد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. استقلال در زمین حریف، یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به انتقاد از عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان استقلال در بازی روز گذشته (سه‌شنبه) گفت: وقتی گلی به ثمر می‌رسد قطعا بازیکنانی در این میان اشتباه کرده‌اند. نمی‌توان گفت مقصر نبودند چون به هر حال سید حسین حسینی، دروازه‌بان جوانی است و کم کم باید تجربه کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا انتخاب حسینی به جای سید مهدی رحمتی در بازی‌های آسیایی، تصمیم درستی بود یا خیر، تصریح کرد: جوان‌ها باید میدان ببینند تا با تجربه شوند. حسینی در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشت و رکورد کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران را شکست اما لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت است.

اکبرپور در مورد عملکرد مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی خاطرنشان کرد: او بازیکن خوبی به نظر می‌رسد و یک حرکت قابل توجه هم انجام داد. توپ را کنترل کرد، چرخید و ضربه‌اش را هم زد که نشان داد بازیکن باهوشی است و می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی در پایان گفت: من به استقلال بسیار امیدوارم چون یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه خود را به نمایش گذاشت. استقلال، بازی مالکانه‌ای انجام داد و تیم قطری را مجبور به دفاع کرد.

604

کد خبر: 907171

وب گردی

وب گردی