چاپ کتاب «روش تدریس زبان فارسی» ویژه معلمان دوره ابتدایی

کتاب «روش تدریس املا و انشا و دستور زبان فارسی» به قلم  بهجت السادات سیادت توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، دوره ابتدایی از نظر متخصصان تعلیم و تربیت بر عکس تصور عموم بسیار دشوار تر و پیچیده تر از دیگر مقطع تحصیلی است و این امر ضرورت حضور معلمان توانمند و آگاه به ویژگی های دانش آموزان که توانایی برخورد مناسب کودکان این دوره سنی را داشته باشند پر رنگ تر نشان می دهد.

در این راستا هر کدام از کودکان علاوه بر ویژگی های مشترک خصوصیاتی فردی و منحصر به فرد دارند که به هنگام بر خورد با یک مسئله هر کدام نیاز به رفتاری مجزا و متفاوت با کودکان دیگر را می طلبد و این برعهده معلم است تا بتواند با مدیریت و اداره کلاس زمینه های بروز رفتار مطلوب را در کودکان فراهم کند.

معلم دوره ابتدایی علاوه بر شناخت انواع روش های تدریس، آشنایی و تسلط یک یک درس های دوره ابتدایی نیازمند شناخت ویژگی های کودکان و تجزیه و تحلیل رفتار اختصاصی و فردی آنان در برخورد با یک مسئله مشترک است تا بتواند در وقت مقتضی و به هنگام برخورد با مسئله کودک را یاری رساند.

کتاب «روش تدریس املا و انشا و دستور زبان فارسی» به قلم بهجت السادات سیادت شامل سه فصل روش تدریس املا، روش تدریس انشا و روش دستور زبان فارسی است.

این کتاب با قیمت 7 هزار تومان،تیراژ 2 هزار نسخه با ویرایش فرهاد طهماسبی، علیرضا عراقیه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر منتشر شد.

502

کد خبر: 907184

وب گردی

وب گردی