کواکبیان: قیمت دلار در کشورهای همسایه ثابت است

یک عضو فراکسیون امید مجلس از رئیس‌جمهور خواست تا تدبیر ویژه‌ای برای افزایش قیمت دلار و سکه بیندیشد.

به گزارش ایسکانیوز،مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری گفت: رسیدگی به داد مردم استان خوزستان ضروری است اما مسئله‌ای که به کل کشور مربوط می شود این است که قیمت دلار از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 7000 برابر افزایش یافته است و این در حالی است که قیمت دلار در کشورهای همسایه از جمله امارات، عربستان و کویت ثابت است.

نماینده مردم تهران در مجلس از تزریق پنج میلیون دلار به طور روزانه در بازار ارز توسط دولت خبر داد و در عین حال این اقدام را در افزایش نرخ دلار بی‌اثر دانست.

وی از رئیس‌جمهور خواست تدبیر ویژه‌ای برای افزایش افسار گسیخته نرخ دلار و سکه بیندیشد.

کواکبیان متذکر شد: از ابتدای انقلاب نرخ دلار از هفت تومان به بیش از 4900 تومان رسیده که این مسئله نشان می دهد که ارزش پول ملی بیش از 20 درصد کاهش یافته است.

مطهری در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: نظر مجلس و رئیس آن این است که رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص افزایش قمت دلار بررسی کرده و گزارش خود را به صحن علنی مجلس بدهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت خواتس تا تلاشش را برای حل بحران آب، محیط زیست، ریزگردها و مسائل اقتصادی افزایش دهد تا مشکلات و ناراحتی های مردم به ویژه در استان خوزستان تا سال آینده کمتر شود.

304

کد خبر: 907208

وب گردی

وب گردی