قلیچ: اگر بازی با دست برای «سید جلال» آزاد بود، پرسپولیس دروازه‌بان نمی‌خواست!

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اجازه دهند «سید جلال» از دستش هم استفاده کند، پرسپولیس دیگر نیازی به دروازه‌بان ندارد!

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بود. نسف قارشی ضعیف نبود و من عملکرد این تیم را از نزدیک در ازبکستان دیده‌ام اما پرسپولیس شب گذشته ماورایی عمل کرد.

وی ادامه داد: ترکیب پرسپولیس مقابل نسف قارشی بسیار درست بود. به نظرم همین 11 بازیکن پرسپولیس را باید به تیم ملی ببرند چون همه آنها بهترین هستند و به بهترین شکل کنار همدیگر قرار گرفته‌اند. انگار ترکیب پرسپولیس را تراشیدند و به زمین فرستادند که نتیجه هم بسیار خوب بود.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سرخ‌پوشان پایتخت می‌توانند به قهرمانی در آسیا امیدوار باشند یا خیر، گفت: صددرصد باید این اتفاق بیفتد. اصلا زود نیست درباره قهرمانی پرسپولیس حرف بزنیم. اتفاقا خیلی هم دیر است، دقیقا حالا وقت قهرمانی پرسپولیس در آسیاست.

«بیرانوند دو دانگ هم نیست، چه برسد به شش‌دانگ»، قلیچ با اشاره به این صحبتش که قبلا انجام داده و عملکرد خوب دروازه‌بان پرسپولیس مقابل نسف قارشی تصریح کرد: این پرسپولیس با چنین خط دفاع و هافبکی احتیاجی به دروازه‌بان ندارد. گلر در این پرسپولیس اصلا مفهومی ندارد. اگر اجازه دهند «سید جلال» از دستش هم استفاده کند، پرسپولیس دیگر نیازی به دروازه‌بان ندارد!

604

کد خبر: 907222

وب گردی

وب گردی