واکنش محمدرضا خباز به خبر انتخاب وی به عنوان استاندار زنجان

استاندار سابق سمنان گفت: هیچ شخصی برای پیشنهاد استانداری زنجان با من صحبت نکرده و اصل قضیه انتخاب من در این جایگاه را تایید نمی کنم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز افزود: مسیر تعیین یک استاندار از این قرار است که ابتدا معاون سیاسی وزیر کشور با فرد مورد نظر برای تصدی پست استانداری، صحبت می کند و در صورتی که فرد پذیرفت، مقدمات کار را فراهم می سازد.

وی یادآور شد: پس از آن موضوع انتصاب این شخص برای پست استانداری با وزیر کشور مطرح می شود و وزیر کشور هم با این شخص مورد نظر صحبت می کند.

خباز اظهار کرد: در صورتی که وزیر کشور هم پذیرفت، شخص مورد نظر به هیات دولت معرفی می شود.

استاندار سابق سمنان خاطرنشان کرد: فرد مورد نظر در یک روز خاص به جلسه هیات دولت دعوت می شود و از وی خواسته می شود تا برنامه های مدیریتی خود برای استان، مشکلات، چالش ها و راهکارهای رفع آنها را مطرح سازد.

وی اضافه کرد: پس از آن هیات دولت بدون حضور شخص پیشنهادی، راهکارها و صحبت های وی را ارزیابی و در نهایت وزارا در مورد انتصاب وی رای گیری می کنند.

خباز ادامه داد: در صورتی که فرد پیشنهاد موفق به کسب رای اعتماد هیات وزیران شد، رئیس جمهوری رهنمودهایی به این فرد منتخب ارائه می کند که تاکنون هیچ یک از این مراحل در مورد استان زنجان با بنده طی نشده است.

مراسم تکریم محمدرضا خباز از پست استانداری سمنان 14 دی با حضور وزیر کشور برگزار شد.

در روز های گذشته شایعاتی مبنی انتخاب خباز به عنوان استاندار زنجان در فضای مجازی این استان منتشر شده بود.

منبع: ایرنا

901/900

کد خبر: 907251

وب گردی

وب گردی