آقازاده‌گی به بهانه جوانگرایی/صدا و سیمابه کجا می‌رود

محمود عاطفی - کارشناس فرهنگی

حاتمی کیا در اعتراض به آنچه لایه های پنهان صدا و سیما ریشه اصلی و مسبب آن بود دردمندانه پرده های خود سانسوری را کنار زد و لب به اعتراض گشود....!

به راستی چه زمانی باید کرسی آزاد اندیشی برای نقد صدا و سیما به جریان بیافتد... حرف ها و حقایقی که درد آشنایان نظام از آن خبر دارند.

عملکرد برخی از مسئولینی که آسیا به نوبت برای تکیه بر صدارت این سازمان عظیم با هم در رقابت پنهانند و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد اهداف و ماموریت ها و رسالت این «فدک ولایت» است! کی باید به زیر تیغ نقد کشیده شود؟

ادامه و اصرار بر توسعه کمی و بی توجهی به توسعه کیفی از بارزترین نشانه های این مدیریت کلان است.

معاونت های حوزه های مختلف سازمان صدا و سیما مجمع الجزایری هستند که بارزترین نمود مدیریتی آن فقط صرف انرژی بر هماهنگی است نه تعالی آن.


امروز شبکه های سیما در منطق رقابت با یکدیگر چه حرفی برای زدن دارند؟!
به راستی کدامیک از مسئولین کلان سازمان حوزه مدیریتی خود را به قضاوت سایر رسانه ها و افکار عمومی گذاشته است؟ کدامیک خود را موظف دانسته اند که بنشینند و استراتژی مدیریتی خود را حداقل برای قضاوت افکار عمومی تشریح کنند!؟

این که جریان آقازاده‌گی به بهانه جوانگرایی در مصادری قرار بگیرند که به دلیل بی تجربه گی راههای چند و چند بار رفته را دوباره به خطا بروند....و دلخوش به امکانات باد آورده بیت المال اوقات سرگرمی برای خود فراهم کنند.

و اینکه مدیرانی در مصادر مهم و کلان به هزار بهانه از انواع شورا های تخصصی و مشورتی عجیب و غریب از سرمایه بیت المال کاسه خرجی کنند و برای تقویت شخصی خود پشتوانه رانت قدرت جمع آوری کنند کمترین جریاناتی است که در این سازمان بزرگ در حال اوج گرفتن است..

چه کسی می تواند ادعا کند که در سایه مدیریت کلان فعلی صدا و سیما در اختیار مدیران متخصص و دلسوز ولایی و دلسوز انقلاب قرار دارد...؟!

بگذارید راحت و به صراحت اعلام کنم تمام جبهه کفر و نفاق و فتنه در لایه های این سازمان عظیم لانه دارند و مشغول فعالیتند الا انقلابیونی که برای کوچکترین امکانات مورد بی مهری قرار می گیرند...

آمار نیروهای جدید جذب شده به سازمان صدا و سیما فقط در طی دور جدید مدیریتی به همراه اعاده به خدمت بخش قابل توجهی از مدیران و کارکنان بازنشسته.... آنهم درست زمانی که سازمان با نیروی انسانی مازاد به تعداد چند هزار نفر که عموما از نظر خدمتی در بلاتکلیفی هستند... تنها گوشه ای از تصمیمات غیر قابل توجیه فعلی می باشد حداقل بسیار مطلوب است ژن!!!؟؟ افراد جذب شده و میزان کارآمدی هر یک از انان یک بررسی کارشناسی شود.

حرف دلسوزانه برای اصلاح امور سازمان صدا و سیما بسیار است که اگر نبود خوف از سوء استفاده دجالان شاید خیلی به صراحت می شد مطرح کرد. دعوت می کنم از آن بخش مدیران کلان در صدا و سیما که از حالات و رفتارمختص طاغوتیان فاصله بگیرند و به ارزش امانت در اختیار واقف باشند که مسئولیت الهی و عواقب ناشکری آن سنگین است.

کد خبر: 907293

وب گردی

وب گردی