پیغام سفر مسلمان به برانکو؛ در روزهای محرومیت با من این کار را نکن!

به نظر می‌رسد هافبک نیمکت‌نشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهد به نوعی سرمربی تیمش را تهدید کند و با سفری غیر کاری پیغام دهد در روزهای محرومیت از جذب بازیکن نباید با او چنین رفتاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن مسلمان، مهندس تیم فوتبال پرسپولیس حالا دیگر یکی از یازده مرد مورد اطمینان کارلوس کی‌روش نیست. هافبک سرخ‌پوشان پایتخت برای سومین بازی پیاپی روی نیمکت نشست و حتی فرصت بازی به عنوان یار تعویضی را هم پیدا نکرد.

مسلمان با اجازه کادر فنی راهی مشهد شده و از طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ وجود هرگونه اختلاف میان خود و شاگردش را تکذیب می‌کند اما مشخص است رابطه سرمربی و بازیکن تیره و تار شده و مسلمان در حال دچار شدن به سرنوشت رامین رضاییان است.

شنیده می‌شود مسلمان از وضعیت خود به شدت ناراضی است و از نیمکت‌نشینی‌های خود به ستوه آمده. به همین دلیل مدتی قصد دارد دور از پرسپولیس باشد تا دچار حاشیه نشود. او دیگر امکان جدایی از پرسپولیس در این مقطع و رفتن به تیمی دیگر را ندارد، چون پنجره نقل‌وانتقالات به طور کامل بسته شده اما به نظر می‌رسد مسلمان هم می‌خواهد به نوعی برانکو را تهدید کند و با سفری غیر کاری به سرمربی تیمش پیغام دهد در روزهای محرومیت از جذب بازیکن نباید با او چنین رفتاری داشته باشد.

604

کد خبر: 907295

وب گردی

وب گردی