استعفای مسجد جامعی پذیرفته نشده است

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: عصر امروز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور در باره تعیین تکلیف تأمین ۲ هزار واگن برای متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا جلسات شورا و بررسی بودجه به هم ریخته است، گفت:‌جلسه به هم ریخته نیست بلکه سابقه نداشته است بر اساس کد‌پروژه‌ها بودجه بررسی و بحث شود و این موضوع طبیعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای شورای شهر تهران وقت زیادی را برای بررسی بودجه سال 97 شهرداری تهران اختصاص داده‌اند و این موضوع در حال انجام است.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر نامه استعفای احمد مسجدجامعی از ریاست شورایاری‌ها گفت: نامه‌ای نوشته‌اند که می‌خواهند استعفا بدهند ولی استعفای مسجد جامعی پذیرفته نشده است و باید در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این موضوع بیشتر بررسی شود.

هاشمی درباره جلسه‌ای که امروز ساعت 16 با معاون اول ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: بر اساس درخواست بنده از معاون اول ریاست جمهوری قرار شد جلسه‌ای در خصوص تأمین 2 هزار واگن که مصوب مجلس و دولت است، تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: مقرر شد در این جلسه همه دست اندرکاران دعوت شوند تا این موضوع هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
706

کد خبر: 907304

وب گردی

وب گردی