دو مسئول هنری با جمشید مشایخی دیدار کردند

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی با جمشید مشایخی هنرمند و بازیگر پیشکسوت، سینما، تئاتر و تلویزیون دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی روز گذشته (سه شنبه) ماه با حضور در منزل جمشید مشایخی با این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و گفت وگو کردند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اظهار خوشحالی از بهبودی جمشید مشایخی گفت: هنرمندانی مانند جمشید مشایخی که سال ها برای مردم فعالیت کرده اند، سرمایه های ماندگاری هستند و عشق و علاقه مردم را همراه خود دارند.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در این دیدار گفت: استاد مشایخی همواره مشوق جوانان بوده و با حضور در اجراهای تئاتر هنرمندان جوان، آنان را تشویق کرده است و امیدواریم همچنان شاهد حضور این هنرمند گرانقدر در سالن های تئاتر باشیم.

جمشید مشایخی نیز در این دیدار گفت: امیدوارم همه افرادی که برای مردم و فرهنگ و هنر خدمت می کنند موفق باشند و فرصت های بیشتری برای فعالیت جوانان فراهم شود.

جمشید مشایخی پس از بهبودی وضعیت جسمانی و عمومی روز دوشنبه هفته جاری از بیمارستان ترخیص شد.

502

کد خبر: 907313

وب گردی

وب گردی