تقدیر از دبستان و دبیرستان دوره اول دخترانه سما رشت/ عضویت 372 نفر از دانش آموزان و دانشجویان سما واحد رشت در باشگاه پژوهشگران جوان

دبستان دختران و دبیرستان دخترانه دوره اول سما واحد رشت ازسوی اداره آموزش و پرورش شهرستان رشت مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش ایسکانیوز، رحمت علی صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس ارزیابی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو رشت دبستان دخترانه و دبیرستان دوره اول دخترانه سما واحد رشت شایسته تقدیر قرار گرفتند.
صابری افزود: این تقدیر به جهت انجام فعالیت های پژوهشی این مدارس در هفته پژوهش در سال تحصیلی 97-96 صورت گرفت.
معاون سما واحد رشت ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف علمی، کتابخوانی، تحقیق و پژوهش، داستان نویسی، برپایی نمایشگا کتاب، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه های مختلف علمی و آموزشی و ... از جمله برنامه اجرا شده این مدارس در هفته پژوهش سال 96 بود.
عضویت 372 نفر از دانش آموزان و دانشجویان سما واحد رشت در باشگاه پژوهشگران جوان
صابری با اشاره به عضویت 372 نفر از دانش آموزان و دانشجویان سما واحد رشت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های متنوع و برگزاری جشنوارهای پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش در آموزشکده و مدارس ، از دیگر عملکردهای باشگاه پژوهشگران جوان سما بوده است.
تدوین تقویم پژوهشی مدارس و آموزشکده سما واحد رشت
صابری حقایق تدوین و برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های پژوهشی و تنظیم و تدوین تقویم پژوهشی مدارس و آموزشکده را از دیگر عملکردهای باشگاه مذکور طی سال گذشته خواند و ادامه داد: سال گذشته از برگزیدگان پژوهشی باشگاه تقدیر و کارگاه ها و آزمایشگاه ها برای خرید ملزومات مورد نیاز اساتید و دانشجویان تجهیز شد.
وی به تجهیز کتابخانه و خرید کتاب های مورد نیاز آموزشکده اشاره کرد و گفت: سال گذشته کتابخانه دیجیتال پس از پیگیری های متوالی از دفتر گسترش و تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی(سازمان مرکزی) در سما رشت راه اندازی شد.
تشکیل 37 انجمن علمی دانش آموزی در مدارس سما واحد رشت
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه 37 انجمن علمی دانش آموزی در مدارس سما واحد رشت تشکیل شده است، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه های متنوع در مدارس، برگزاری جشنواره هفته پژوهش، برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های پژوهشی و تنظیم و تدوین تقویم پژوهشی مدارس نیز از دیگر فعالیت های پژوهشی سما در سال جاری بوده است.

کد خبر: 907391

وب گردی

وب گردی