انتصاب رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان

با حکم آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام جلال مرادی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز،ظهر امروز در مراسمی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان معرفی و از خدمات و زحمات رئیس پیشین تقدیر شد.

در این مراسم رئیس اداره بازرسی شورای نگهبان حکم آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان را قرائت کرد.

در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام جلال مرادی آمده است:

نظر به تعهد و شایستگی‌های جنابعالی با توجه به مسئولیت‌های خطیر شورای نگهبان و بنا به پیشنهاد معاون اجرایی و امور انتخابات به موجب این ابلاغ در سمت رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان منصوب می‌گردید.

در بخش دیگری از این حکم با توصیه به اجرای امور سازمانی شورای نگهبان تأکید شده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و در ذیل توجهات حضرت بقیةالله الاعظم در رعایت موازین اسلامی و ضوابط و و مقررات جاری در انجام امور محوله موفق باشید.

در ضمن از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای جوادی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی می‌گردد.

همچنین سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام جوادی صادر کرده که توسط رئیس اداره بازرسی شورای نگهبان در این مراسم قرائت شد.

در بخشی از نامه آمده است: خدمات گرانقدر جنابعالی در سمت سرپرست دفتر نظارت و بازرسی استان همدان از باقیات الصالحات اعمال شما بوده و در نزد خداوند بزرگ مأجور است.

مراتب سپاس و تشکر خالصانه خود و دیگر همکاران را از زحمات بی‌دریغ و دلسوزانه جنابعالی ابراز نموده و سعادتمندی و توفیق روزافزون شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستاریم.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی قدردانی به عمل آمد.

کد خبر: 907432

وب گردی

وب گردی