دانشجویان و اساتید واحد بوئین زهرا به میهمانی لاله ها می روند

یکی از رسالت های مهم دانشگاه اعتلای دانش و فرهنگ است و یکی از والاترین و با ارزش ترین فرهنگ ها ، فرهنگ ایثار و شهادت است که ان شاء ا... این عزیزان با حضور خود در دانشگاه چراغ راه جوانان باشند.

دکتر رضا شعبان نژاد رئیس واحد بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز؛ از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا از دو شهید گمنام خبر داد.

شعبان نژاد اظهار داشت: با پیگیری ها و درخواستهای مکرر دانشجویان، اساتید، و کارکنان این واحد دانشگاهی در طی چهار سال اخیر، این افتخار نصیب مان شد در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان دو شهید والامقام در روز دوشنبه 30 بهمن ماه باشیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسمات یادواره شهدا هر ساله در واحد بوئین زهرا و مراسم وداع با شهدا در سال 94 اذان داشت: شهدا همواره منشاء برکات معنوی بسیاری برای دانشگاه برای دانشگاه و جامعه بوده اند و حال با حضور ارزشمند خود شاهد پیوند و انس بهتر جوانان با جوانانی که در آن زمان از همه چیز خود گذشتند تا جامعه ای با رفاه و امنیت داشته باشیم خواهیم بود.

رئیس واحد بوئین زهرا در پایان گفت: یکی از رسالت های مهم دانشگاه اعتلای دانش و فرهنگ است و یکی از والاترین و با ارزش ترین فرهنگ ها ، فرهنگ ایثار و شهادت است که ان شاء ا... این عزیزان با حضور خود در دانشگاه چراغ راه جوانان باشند.

کد خبر: 907444

وب گردی

وب گردی