آخرین وضعیت سرباز مفقود میرجاوه

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام خبری مبنی بر صحت و سلامت مرزبان مفقود میرجاوه،‌ گفت: رهایی سعید براتی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود و رایزنی با دولت و دستگاه‌های قضایی و نظامی پاکستان برای آزادسازی وی ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ، درباره آخرین وضعیت سرباز مفقود حادثه میرجاوه، اظهار داشت: وضعیت همرزم عزیزمان سعید براتی را هر هفته حداقل دو تا سه بار از مرکز رصد کرده و به صورت استانی نیز هر روز بررسی می‌شود؛ لیکن از دست ما خارج است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که براتی در خاک پاکستان است و گروه جیش‌الظلم مرتباً جای وی را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: به شدت پیگیر وضعیت وی از طریق دولت،‌ مرزبانی، دستگاه قضا و نیروی نظامی پاکستان هستیم اما تا این لحظه موفق به برگرداندن وی نشده‌ایم.

سردار رضایی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص وضعیت سلامتی سعید براتی‌، گفت:‌ این مرزبان سالم است و خبرهایی مبنی بر صحت و سلامتی وی داریم.

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: بازگرداندن سعید براتی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود؛ اما متأسفانه تا کنون موفق به رهایی و بازگرداندن وی نشده‌ایم؛ مسئولان پاکستان همه در این خصوص بسیج شده‌اند و امیدواریم به زودی بتوانیم وی را به آغوش خانواده باز گردانیم.

« لازم به ذکر است که در تاریخ 6 اردیبهشت سال جاری 12 نفر از مرزبانان هنگ مرزیمیرجاوه به هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند؛ در این حادثه 9 نفر شهید و دو نفر مجروح شدند و سرنوشت سعید براتی در هاله‌ای از ابهام ماند؛ گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله وقیحانه را به عهده گرفت؛ گفته می‌شود که سعید براتی اسیر آنهاست».

706

کد خبر: 907471

وب گردی

وب گردی