رشد کمی و کیفی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد و رضا نصیری مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد شهر قدس آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مهدی فتح الله رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیر مقدم گفت: امیدوارم این جشنواره فتح بابی برای توسعه و تعالی همه ارزش های دینی و فرهنگی باشد که در این رویداد آن را دنبال می کنیم.
وی افزود: سال ۹۶ با رشد ۴۰ درصدی به ۳۴۰۰ اثر از سراسر کشور رسیدیم و از تعداد آثاری که به مرحله داوری رسیدند شاهد رشد ۳۵ درصدی آثار با ۲۴۵۰ اثر بودیم.
رییس دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزادتصریح کرد: تلاش می کنیم با برگزاری جشنواره نشریات دانشگاه آزاد زمینه های شناخت، تحلیل و نقد منصفانه مسائل و زمینه های حل مسائل دانشگاه آزاد و کشور با توانمندی دانشجویی به منصه ظهور برسد.
وی ادامه داد: ۳۴۰۰ اثر به جشنواره واصل شده که جمعیتی معادل ۱۰۰ هزار نفر در این زمینه حضور موثر داشته و این سرمایه و توانمندی بزرگی برای دانشگاه آزاد و کشور در رسیدن به اهداف متعالی جمهوری اسلامی است.

کد خبر: 907487

وب گردی

وب گردی