جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد از شهر قدس به شهرکرد منتقل شد

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از انتقال جشنواره نشریات دانشجویی از واحد شهر قدس به واحد شهرکرد خبر داد.


به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مهدی فتح الله رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیر مقدم گفت: امیدوارم این جشنواره فتح بابی برای توسعه و تعالی همه ارزش های دینی و فرهنگی باشد که در این رویداد آن را دنبال می کنیم.
وی افزود: سال ۹۶ با رشد ۴۰ درصدی به ۳۴۰۰ اثر از سراسر کشور رسیدیم و از تعداد آثاری که به مرحله داوری رسیدند شاهد رشد ۳۵ درصدی آثار با ۲۴۵۰ اثر بودیم.
رییس دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزادتصریح کرد: تلاش می کنیم با برگزاری جشنواره نشریات دانشگاه آزاد زمینه های شناخت، تحلیل و نقد منصفانه مسائل و زمینه های حل مسائل دانشگاه آزاد و کشور با توانمندی دانشجویی به منصه ظهور برسد.
وی ادامه داد: ۳۴۰۰ اثر به جشنواره واصل شده که جمعیتی معادل ۱۰۰ هزار نفر در این زمینه حضور موثر داشته و این سرمایه و توانمندی بزرگی برای دانشگاه آزاد و کشور در رسیدن به اهداف متعالی جمهوری اسلامی است.
نصیری با اشاره به رشد چشمگیر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد از واحد شهر قدس به شهر کرد منتقل خواهد شد.
وی به ۷ محور که به موضوعات جشنواره سوم اشاره و افزود؛ کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، نقش و اهمیت شهدای مدافع حرم در زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تبیین کار تمیز فرهنگی، ابعاد مختلف نفوذ و تهاجم فرهنگی و لزوم خودکفایی علمی ۷ محوری است که در دوره جدید جشنواره نشریات دانشجویی علاوه بر موضوعات قبل تاکیر می شود.

کد خبر: 907515

وب گردی

وب گردی