صبوری، درستی  در اخلاق و رفتار و قانونمداری سرلوحه کار مدیران باشد

استاندار سیستان و بلوچستان در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: صبوری، درستی در اخلاق و رفتار، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع باید همواره سرلوحه کار مدیران باشد.


به گزارش ایسکانیوز ؛ سید دانیال محبی صبح امروز در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه برای انتخاب افراد شاخص هایی وجود دارد، گفت: شوق و اشتیاق برای خدمت به مردم همراه با تخصص و تعهد از مولفه های اساسی برای انتخاب مدیران است.
وی گفت: قضاوت ها نباید بر اساس ظاهر افراد صورت گیرد و برای انتخاب افراد باید شاخص هایی ملاک تصمیم گیری قرار گیرد.

استاندار همچنین با تشکر از زحمات علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی و اجتماعی سابق استانداری؛ محمدهادی مرعشی را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی کرد.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری هم در این جلسه گفت: بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های موجود در استان در راستای اجرا و پیشبرد امور و رسیدن به اهداف سازمانی تلاش خواهم کرد.
محمد هادی مرعشی گفت: برای من منویات رهبر معظم انقلاب، پیشبرد سیاست‌های دولت و رضایتمندی مردم همواره در اولویت کاری قرار داشته و دارد.
وی همچنین رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع را مهم برشمرد و گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان، استانداری را آخرین امید برای رفع مشکلات خود می دانند که باید در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی و جلب رضایتمندی آنان تلاش شود.

900

کد خبر: 907528

وب گردی

وب گردی