کانون‌های تئاتر و موسیقی نیز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند /  از ظرفیت بسیج دانشجویی استفاده می کنیم

نصیری گفت: در امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت بسیج دانشجویی استفاده کردیم و در ادامه راه نیز حتما استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد علوم و تحقیقات در تهران برگزار شد، حضور در جمع بسیجیان را به مثابه حضور در جمع همسنگران قدیم و جدید دانست و افزود: در امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت بسیج دانشجویی استفاده کردیم و در ادامه راه نیز حتما استفاده خواهیم کرد.

نصیری گفت: به دستور معاونت دانشجویی و فرهنگی، در بازدید از بیست واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد، از دفاتر بسیج دانشجویی بازدید به عمل آمده است و بیشترین وقت را برای شنیدن دغدغه‌ها و صحبت‌های آنان گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در این مدت بیشترین زمان به حل مشکلات صرف شده است، اما کارهایی نیز صورت گرفته است، ما آمادگی کامل نیز داریم که از ظرفیت تمام دانشجویان، تشکل‌ها و به ویژه بسیج استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیجی در دانشگاه ها باید احساس مسئولیت کنند، گفت: بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌ها باید یاور و همراه معاونین فرهنگی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

نصیری با خطاب قرار دادن مسئولین بسیج دانشجویی درباره نشریات دانشجویی اظهار کرد: سعی کنید تیم‌هایی چهار یا پنج نفره تشکیل دهید و نشریاتی حتی دو برگی ایجاد کنید، اما محتوای آن به قلم دانشجویان باشد، این اتفاق برای خودتان نیز موثر است.

وی درباره اردوی راهیان نور بیان کرد: تا سال گذشته بخشنامه‌ای بوده است که 50 درصد هزینه اردو را دانشگاه تقبل می‌کند، 20 درصد از دانشجو اخذ می‌شود و 30 درصد نیز بسیج دانشجویی از طریق خدماتی که‌ می‌دهد تامین می‌کند. این بخشنامه به قوت خود همچنان باقیست و به هر طریقی شده است باید هزینه‌اش تامین شود.

نصیری درباره مقبره شهدای گمنام اظهار کرد: در حال حاضر 110 مقبره شهدا در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، که در برخی واحدها دارای وضعیت خوبی نیستند که باید به وضعیت اینها رسیدگی شود. البته با وضعیت محدودیت بودجه‌ای دانشگاه، نیاز نیست مقبره‌ها را با تجملات احداث کرد، اما بهرحال متناسب با شان شهدا باشد، می‌توان با نهال یا گل کاری، اطراف مقبره‌ها را زیباسازی کرد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنا بر تعطیلی هیچ کانونی در دانشگاه آزاد اسلامی را نداریم، حتی کانون‌های تئاتر و موسیقی نیز می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر: 907609

وب گردی

وب گردی