صعود ۲ کماندار و حذف در کامپوند انفرادی نتیجه روز نخست مسابقات جهانی آمریکا

کمانداران کشورمان در روز نخست مسابقات جهانی در آمریکا در مرحله مقدماتی و حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در یانکتون آمریکا و در مرحله مقدماتی رقابت‌های ریکرو، صادق اشرفی با 581 امتیاز بیست‌وهفتم و راهی جدول حذفی شد. اشرفی در نخستین گام با نتیجه 7 بر یک برابر کمانداری از اوکراین به برتری رسید. وی در دور بعد با نماینده استرالیا دیدار خواهد کرد. آرمین اخگری و امید ابراهیمی نیز در بین 43 کماندار در رده چهل‌ودوم و چهل‌وسوم ایستادند و از صعود به جدول حذفی باز ماندند.

براساس این گزارش، در بخش مقدماتی ریکرو تیمی تیم ایران در بین 11 تیم یازدهم شد و باید در جدول حذفی برابر روسیه قرار گیرد.

در بخش ریکرو جوانان نیز 24 کماندار حضور داشتند که رضا شبانی، سیدابوالفضل حسینی و کیان مرادی به ترتیب در رده‌های هفدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وچهارم ایستادند. در جدول حذفی شبانی 7 بر یک کماندار لهستان را مغلوب کرد و راهی دور بعد شد. وی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باید برابر کمانداری از ترکیه و نفر نخست مرحله مقدماتی به میدان برود.

حسینی و مرادی در دور نخست از مرحله حذفی با شکست 6 بر صفر و 6 بر 4 برابر کماندارانی از مولداوی و ایتالیا از دور مسابقات خارج شدند.

تیم ریکرو جوانان هم در مرحله مقدماتی بین پنج تیم پنجم شد و باید در مرحله حذفی برابر تیم هلند قرار بگیرد.

در مرحله مقدماتی بخش کامپوند که در آن 28 کماندار حضور داشتند، اسماعیل عبادی در رده هفدهم قرار گرفت و نیما محبوبی و امیر کاظم‌پور نیز در رده‌های بیستم و بیست‌ویکم ایستادند و راهی مرحله حذفی شدند.

در مرحله حذفی اسماعیل عبادی با نتیجه 148 بر 145 برابر کمانداری از دانمارک شکست خورد، امیر کاظم پور 149 بر 147 مغلوب نماینده ایتالیا شد و نیما محبوبی پس از تساوی 147 بر 147 مقابل حریفی از پاراگوئه در تیر طلایی شکست خورد. به این ترتیب کار هر سه نماینده ایران در کامپوند مردان به پایان رسید.

تیم کامپوند مردان نیز در پایان مرحله مقدماتی در بین هشت تیم هفتم شد و باید در مرحله حذفی برابر ایتالیا، تیم دوم مرحله مقدماتی قرار گیرد.
604

کد خبر: 907628

وب گردی

وب گردی