استان تهران، صدرنشین فعالیت کانون‌های دانشجویی هلال احمر/تعامل سازمان جوانان هلال احمر با دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای کارآفرینی

مهم‌ترین اخبار و رویدادهای جمعیت هلال احمر از تاریخ بیستم تا بیست و ششم بهمن ماه را در این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش ایسکانیوز، جمعیت هلال احمر در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

استان تهران، صدرنشین فعالیت کانون‌های دانشجویی هلال احمر

علی گنج کریمی، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 100 کانون دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور فعالیت می‌کنند و 20 مجوز جدید هم، طی روزهای اخیر برای آغاز به کار کانون‌های دانشجویی جدید با درخواست شعبه آنها در استان های مختلف صادر شده است.

گنج کریمی با اشاره به صدرنشینی استان تهران در فعالیت کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: بیشتر کانون‌های دانشجویی در استان تهران قرار دارند و استقبال خوبی از عضویت در این کانون ها از طرف جوانان دانشجو صورت می گیرد.

تعامل سازمان جوانان هلال احمر با دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای کارآفرینی

علی قلعه گنج کریمی، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی تفاهم نامه‌ای را با دانشگاه فنی و حرفه ای به امضا رسانده است.

گنج کریمی تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه بخشی از تعاملات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به منظور اشتغال و کارآفرینی با مشارکت اعضای کانون های دانشجویی در رشته های مختلف انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این موضوع ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در استان های مختلف کشور و در قالب یک تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر و سازمان اجتماعی وزارت کشور، به صورت کارگاه های مختلف اجرا می شد.

مراجعه بیش از 9 هزار نفر به پایگاه های هلال احمر در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:روز 22 بهمن 9 هزار و هشتاد و چهار نفر به پایگاه های هلال احمر در مسیر راهپیمایی مراجعه و 27 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود:جمعیت هلال احمر در روز 22 بهمن ماه 853 خودروی امدادی،467 دستگاه آمبولانس، 357 دستگاه کمکدار سبک و 25 خودروی نجات در مسیر راهپیمایی برای خدمت رسانی به مردم مستقر کرده بود.

سلیمی گفت:30 هزار و دوازده نفر در سراسر کشور به پایگاه های هلال احمر مستقر در مسیر راهپیمایی مراجعه کردند که به 4 هزار و پانصد و شش نفر خدمات سرپایی داده شد و 27 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین از 25 هزار و سیصد و هشتاد و نه نفر تست قند و فشار خون گرفته شد.

دعوت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این پیام آمده است: برای برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران که پرچم ارزشها و فرهنگ ارجمند اسلام و ایران است، باید هم چون گذشته بر استواری و همبستگی پای فشاریم و بر آرمانهای انقلاب در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری پایداری کنیم، باشد که آن را به دست مصلح کل، امام عصر (عج) بسپاریم.

باشگاه خبرنگاران ۷۰۵

کد خبر: 907635

وب گردی

وب گردی