اختصاص ۲۴ هکتار زمین برای احداث ایستگاه مرکزی راه‌آهن مرودشت

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رایزنی برای تملک ۲۴ هکتار زمین برای احداث ایستگاه مرکزی راه‌آهن مرودشت خبر داد و گفت: ایستگاه مرکزی مرودشت همراه با سایر خدمات جانبی آن همچون هتل، رستوران، پارکینگ و ... احداث خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی، درباره اهم تصمیمات درخصوص احداث ایستگاه مرکزی راه‌آهن مرودشت در استان فارس، اظهار داشت: در سفر به استان فارس جلسه‌ای مشترک در رابطه با موضوع ایستگاه راه‌آهن مرودشت با حضور محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و استاندار فارس در محل استانداری داشتیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: زمینی به مساحجت ۲۴ هکتار برای این موضوع کاندید شده تا ایستگاه مرکزی مرودشت همراه با سایر خدمات جانبی آن همچون هتل، رستوران، پارکینگ و ... احداث شود که در سفر یکروزه ۱۷ بهمن ماه سالجاری به استان فارس، مذاکرات تملک آن انجام شد.

عظیمیان افزود: بنا شد تا نقشه‌های سایت در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار بگیرد تا اقدامات لازم برای عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از دیگر اقداماتی که در سفر یکروزه به استان فارس انجام شد را حل مشکلاتی برخی از مردمی که در تعاونی ها عضو هستند عنوان کرد و گفت: در محل اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تعدادی ارباب رجوع داشتیم که از تعاونی ها بودند که مورد رسیدگی قرار دادیم که تقریبا تلاش کردیم تا مشکلات مردم رفع و رجوع شود.

402

کد خبر: 907648

وب گردی

وب گردی