مددجویان کوچک از بهزیستی عیدی میگیرند

مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه رقم عیدی سال 97 بین 100 تا 200 هزارتومان است، گفت: به تمام کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی پرداخت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد:تمام کودکان و نوجوانانی که تحت پوشش بهزیستی استان تهران قرار دارند، علاوه بر مبلغ مستمری اسفند ماه که به طور معمول در سایر ماه های سال دریافت می کنند، مبلغی را هم به عنوان عیدی دریافت خواهند کرد.

باقری تاکید کرد: مبلغ عیدی کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سال های گذشته به طور معمول بین 100 تا 200 هزار تومان بود که در جریان بازدیدهای نوروزی مسئولان سازمان بهزیستی، به آن ها تقدیم می شد.

وی در ادامه تصریح کرد: عیدی از سال 1370 تا کنون، تقریبا با روشی ثابت به کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی پرداخت می شود و در سال آینده در قالب کارت های هدیه و به تمام آنها پرداخت می شود.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه مسئولان سازمان بهزیستی برای نوروز سال 97 کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی، مانند فرزندان خود برنامه ریزی می کنند، ادامه داد: برای کودکان مورد حمایت بهزیستی با مشارکت خود آنها برنامه ریزی می کنند.

باقری با اشاره به سفرهای ویژه نوروز برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش خاطرنشان کرد: بسیاری از کودکان بهزیستی در مراکز شبه خانواده و کودکان و نوجوانان امدادبگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی، در طول نوروز سال 97 به مسافرت می روند و برخی دیگر نیز به دلایل مختلف در مراکز فوق حضور دارند.

وی یادآور شد: مسئولان بهزیستی همه کودکان تحت پوشش این سازمان را مثل فرزندان خود می دانند و با در نظر گرفتن شرایط این کودکان و نوجوانان، برای فراهم کردن تعطیلاتی خوب و مفرح برای آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

باشگاه خبرنگاران ۷۰۵

کد خبر: 907727

وب گردی

وب گردی