فکری: آن آقا به شغل شریف جادوگری مشغول بود/ حسن‌زاده: از فکری شکایت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ظاهرا فردی که پشت دروازه ما در بازی با خونه به خونه نشسته بود به شغل شریف جادوگری مشغول بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در برنامه تلویزیونی فوتبال یک امروز (جمعه) تصاویری پخش شد که یک فرد در بزای خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان پشت دروازه نفت مسجد سلیمان نشسته و مشغول ترسیم اشکالی روی کاغذ است. این فرد که ظاهرا مسئولیت خاصی ندارد مشخص نیست که برای چه در آن منطقه نشسته است اما محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره این مساله به برنامه فوتبال یک گفت: واقعا نمی‌دانم این آقا پشت دروازه ما چه کار می‌کند، ظاهرا به شغل شریف جادوگری مشغول بوده است.

فکری همچنین نسبت به برخی رفتارها در این بازی معترض بود که پس از آن قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه روی خط آمد و گفت که باشگاه خونه به خونه هیچ ارتباطی با این فرد ندارد و ما از مراجع انتظامی و امنیتی این مساله را پیگیری می‌کنیم تا بدانیم این شخص چه کسی است و چرا پشت دروازه نفت مسجد سلیمان نشسته است ما از محمود فکری هم که این ادعاها را مطرح کرده شکایت می‌کنیم او بهتر است تیم خود را جمع کند.

604

کد خبر: 907758

وب گردی

وب گردی