انجام فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد به صورت «آتش به اختیار»

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش، مردمی، تمیز و تلاش ما این است این روند در دانشگاه انجام شود. یعنی به جای کارهای دولتی خود فضای دانشگاه، دانشجو و استاد حرکت‌ها را شروع کنند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اولویت‌ها و برنامه‌های این معاونت برای سال آینده، گفت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ما برای سال آینده این است که جریان‌های خودجوش فرهنگی، تشکل‌ها و بسیج دانشجویی و استادی تحت چارچوب‌های معین برای سال آینده فعال‌تر شوند. یعنی همان چیزی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش، مردمی، تمیز و تلاش معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد این است این روند در دانشگاه انجام شود. یعنی به جای کارهای دولتی خود فضای دانشگاه، دانشجو و استاد حرکت‌ها را شروع کنند و تحول از درون دانشگاه رخ دهد.

کلانتری تصریح کرد: قطعا توجه به ارزش‌های انقلابی، تکریم عالمان و اندیشمندن در دوره جدید و در سال آینده نیز قرار است مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست سراسری معاونان فرهنگی دانشجویی سراسر کشور در 9 اسفند گفت: در این نشست سند راهبردی دانشگاه آزاد هم رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر برگزاری اردوهای راهیان‌نور هم تصریح کرد: بهترین اردوهای دانشجویی و دانشگاهی همین اردوها است. ما هم عضو ستاد مرکزی راهیان نور کشور هستیم که فعالانه در جلسات شرکت می‌کنیم و هم سهمیه مالی را که به عهده ما است را به موقع پرداخت می‌کنیم و هم تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از دانشجویان از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در این اردوها شرکت کنند.

204

کد خبر: 907785

وب گردی

وب گردی