بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در روزهای پایانی بهمن ماه/ بی پروایی دلار در میان ارزهای بازار

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار همراه با دیگر ارزها روند صعودی در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ چهار هزار و 713 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد، نرخ این ارز روز یک شنبه به دلیل تعطیلی رسمی تغییری نداشت اما از روز دوشنبه روند صعودی را در پیش گرفت و با قیمت چهار هزار و 793 تومان معامله شد، افزایش قیمت دلار در روز سه شنبه ادامه دار بود شد و با 17 تومان افزایش در نهایت به قیمت چهار هزار و 900 تومان رسید،افزایش قیمت این ارز روز چهارشنبه متوقف شد و با 78 تومان کاهش به قیمت چهار هزار و 822 تومان رسید.

گفتنی‌ست کاهش قیمت دلار در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود ادامه دار بود که با 84 تومان کاهش و با قیمت چهار هزار و 738 تومان به معاملات پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته شش هزار و 4 تومان بود در حالی که روز دوشنبه با روند افزایشی همراه شد و به قیمت شش هزار 60 تومان رسید، روند افزایشی این ارز در روز سه شنبه ادامه دار بود و با نرخ شش هزار و 134 تومان داد و ستد شد، روز چهارشنبه قیمت این ارز با 31 تومان افزایش به قیمت شش هزار و 165 تومان رسید، روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود قیمت یورو کاهشی و با قیمت شش هزار و 102 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 324 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 371 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته شش هزار و 794 تومان بود، این ارز از روز دوشنبه روند افزایشی را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ شش هزار و 880 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

کد خبر: 907802

وب گردی

وب گردی