اهدای لوح سپاس از سوی واحد اردبیل به رئیس واحد شهر قدس

لوح سپاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به رئیس واحد شهر قدس اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، نظر به همکاری صمیمانه واحد شهر قدس در اسکان کاروان زیارتی دانشجویان واحد اردبیل که در حین برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس به علت بارش شدید برف، کولاک و مسدود شدن جاده ها، لوح سپاس دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به دکتر مهدی فتح الله رئیس واحد شهر قدس اهدا شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: « با احترام، نظر به فرمایش امام سجاد (علیه‌السلام) که می‌فرماید: اشکرکم الله اشکرکم للناس؛ شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد، باستحضار می رساند: در حین برگزاری اردوی زیارتی دانشجویان واحد اردبیل به مقصد مشهد مقدس، به علت بارش شدید برف، کولاک و مسدود شدن جاده ها به خصوص اتوبان کرج به تهران، کاروان دانشجویی این واحد با هماهنگی با مسئولان واحد شهر قدس اسکان داده شده و با استقبال گرم و مساعدت همکاران آن واحد روبرو شده اند و با آنکه دانشگاه به علت بارش برف تعطیل شده بود تعدادی از همکاران جهت اسکان و پذیرایی از کاروان در دانشگاه حضور داشته و نهایت همکاری را انجام داده اند.»

در ادامه می خوانیم: « به نحوی که این کار فرهنگی و اجتماعی سال های سال در ذهن دانشجویان و مسئولان این واحد ماندگار خواهد بود. لذا بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی اعلام نموده و اجرای این حرکت فرهنگی را نشان از صمیمیت و انسجام خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می پندارم. امید که حضرتعالی و همکاران گرامی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در نیل به اهداف والای میهن اسلامی همواره و پیوسته موفق و موید باشید.»

کد خبر: 907928

وب گردی

وب گردی