فنایی: پرسپولیس از اول فصل قهرمان بود/ با غیرت پیکانی ها سهمیه آسیایی می گیریم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: از اول فصل هم مشخص بود که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

داوود فنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: بعد از باخت به پرسپولیس شرایطمان تغییر کرد و نتایج خوبی بدست نیاوردیم به مین خاطر جلسه ای برگزار کردیم و قرارشد سیستم را عوض کنیم. در بازی عقب افتاده با فولاد نتیجه دلخواهمان را گرفتیم و موفق شدیم تا در کورس برای کسب سهمیه آسیا قرار بگیریم.

وی افزود: کار سختی در پیش داریم و برای رسیدن به هدفمان باید تلاش کنیم. پیکان می تواند سهمیه بگیرد اما از مدیریت تا تدارکات باید دست به دست هم دهیم تا در بازی های باقی مانده نتیجه ای که می خواهیم را بگیریم.تیم هایی که بودجه بالاتری نسبت به پیکان داشتند در پایین جدول قراردارند اما تیم ما بهترین عملکرد را داشته و بازیکنان پیکان با غیرت بازی کردند.

فنایی ادامه داد: از اول فصل هم مشخص بود که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و این تیم با توجه به مهره هایی که دارد بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته است.البته غیر از این هم از پرسپولیس انتظار نمی رفت و قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.

مربی پیکان اظهار داشت: پرسپولیس در آسیا می تواند از گروه خود بالا برود اما چون لیگ قهرمانان به خاطر جام جهانی تعطیل می شود ممکن است برخی از بازیکنان از این تیم جدا شوند و به همین خاطر شاگردان برانکو راه سختی در پیش دارند.

600

کد خبر: 907973

وب گردی

وب گردی