راه اندازی اولین اندیشکده راهبردی بسیج اساتید در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی را از اولویت‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدمحمود هاشمی درباره اولویت‌های بسیج اساتید این دانشگاه اظهار کرد: اولویت‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی کمک به رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در آموزش عالی و خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی و شناسایی، حل مسائل و مشکلات کشور خواهد بود.

وی افزود: با توجه به رویکرد تحولی سازمان بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی تلاش خواهیم کرد، در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به شناسایی و سازماندهی اساتید متدین و انقلابی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، اقدام کنیم و بازوی توانمندی برای ارتقاء سطح مدیریتی، علمی، آموزشی، فرهنگی و... دانشگاه باشیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قصد داریم در ابتدا کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاهی را به سمت شناسایی و حل مشکلات بومی و منطقه‌ای ببریم.

تشکیل اندیشکده‌های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها

عضو هیات علمی واحد تهران شمال از راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت سرمایه انسانی متعهد و متخصص و مسائل و مشکلات بومی و منطقه‌ای که در استان‌ها وجود دارد، راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی از برنامه‌های جدی است که بعد از معرفی یا ابقا مسئولین بسیج اساتید دانشگاه‌های استان، پیگیری می‌شود.

به گفته هاشمی اولین اندیشکده راهبردی بسیج اساتید در سازمان مرکزی به زودی راه‌انداری خواهد شد.

وی درباره مسئولین کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد گفت: تمام تلاش ما این است که ضمن بهرمندی از اساتید با تجربه، در راس کانون‌های بسیج، استادان نسبتا جوان، متدین، انقلابی، توانمند، با دغدغه، که از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند حضور داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: برای تحقق این مهم خرد جمعی در سطح استان‌ها و سازو کار سازمان بسیج اساتید مورد توجه خواهد بود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تحول در محتوای علوم انسانی و تولید محتوا با رویکرد دینی و اسلامی که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و جزو انتظارات رئیس هیات امنا و هیات موسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است، از اولویت‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد خواهد بود، تا بتوانیم به سمت دانشگاه تمدن‌ساز حرکت و جزو دانشگاه‌های پیشرو در تحقق این موضوع باشیم.

رئیس بسیج اساتید در پایان گفت: بسیج اساتید آمادگی دارد به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و دستگاه‌های اجرایی کشور در همه سطوح برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات آنها کمک کند.

منبع: آنا

کد خبر: 907996

وب گردی

وب گردی