پرسپولیس از تجربه سال گذشته سود برد/ تساوی برای استقلال نتیجه بدی نبود/ کار تراکتورسازی دشوار شد

سرمربی شهرداری ماهشهر به تمجید از عملکرد پرسپولیس پرداخت و گفت: این تیم با استفاده از تجربه سال گذشته گام اول را محکم برداشت.

علیرضا مرزبان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: در چنین تورنومنت هایی شکست در بازی اول به خصوص اگر میزبان آن بازی باشید شرایط را دشوار می کند.

وی ادامه داد: تجربه بالای پرسپولیس که از سال گذشته به دست آورده اند کمک شایانی به این تیم کرد و آن ها موفق شدند با ارائه یک بازی کم نقص به راحتی رقیب خود را از پیش رو بردارند. استقلال هم نتیجه خوبی را با توجه به میهمان بودن کسب کرد که در این بین نمی توان از تجربه شفر به راحتی گذشت.

مرزبان ادامه داد: شکست ذوب آهن هم با توجه به اینکه خارج از خانه بازی می کرد قابل جبران است چراکه آن ها می توانند در بازی برگشت در اصفهان شکست برابر الدحیل را جبران کنند اما شرایط برای تراکتورسازی بسیار حساس است چراکه آن ها در بازی خانگی خود متحمل شکست شده اند و بازی این هفته برای آن ها حکم مرگ و زندگی را دارد و در صورتیکه موفق به کسب پیروزی نشوند شرایط برای صعود به دور بعدی برای آن ها سخت خواهد شد.

سرمربی شهرداری ماهشهر در رابطه با آخرین وضعیت این تیم هم صحبت کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم به ثبات رسیده و شرایط خوبی دارد؛ در روزهای اولی که این تیم را تحویل گرفتم باخت های پی در پی باعث سقوط این تیم در جدول رده بندی شده بود اما با کسب چند نتیجه خوب اکنون می توانیم به مردم خوب ماهشهر این قول را بدهیم که شهرداری ماهشهر امسال در لیگ یک خواهد ماند.

606

کد خبر: 908013

وب گردی

وب گردی