«نجفی» از لحاظ مدیریتی از خود ضعف نشان داده است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: انتقادی که به نجفی می توان وارد کرد، اجرا نکردن و ادامه ندادن پروژه های شهردار سابق تهران است و به نظر بنده در این موضوع از لحاظ مدیریتی از خود ضعف نشان داده است.

ابولفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت :درباره رفتن یا نرفتن شهردار فعلی تهران در این بازه زمانی نمی توان نظر داد. مسئولیت کلانشهر تهران به دلیل معضلات و مشکلات حاکم بر شهر کاری سخت و دشوار است و نمی توان در این مدت کوتاه مدیریت آقا نجفی را زیرسوال برد.

وی گفت :در واقع اگر بخواهیم انتظارات مردم در این مدت را براساس نبود خلاقیت و نوآوری در شهر و عدم مدیریت در بارش برف و مشکلاتی که به همراه داشت را کنار بگذاریم - و انتقادهای زیادی برآن وارد است - اما نمی توان به طور کل عملکرد شهردار فعلی تهران زیر سوال برد.

عضو سابق شورای چهارم افزود: انتقادی که به نجفی می توان وارد کرد، اجرا نکردن و ادامه ندادن پروژه های شهردار سابق تهران است و به نظر بنده در این موضوع از لحاظ مدیریتی از خود ضعف نشان داده است.

وی یادآور شد :خیلی از پروژه های عمرانی در پایتخت می توانست با تعامل با شرکت و سازمان ها حل شود و بخشی از مشکلات مالی این پروژه ها رفع شود، اما این اتفاق تا به امروز در زمان مدیریتی شهردار فعلی تهران نیفتاده است.

قناعتی درباره توقف یکباره بسیاری از پل ها و تقاطع های در حال احداث گفت :این کار تبعاتی مانند بی کاری افراد مشغول در این پروژه را داشت و اگر خود پروژهای متوقف شده بهره برداری نشوند از لحاظ نگه داری ، فرسودگی و فنی هزینه های بسیار سنگینی را به همراه خواهند داشت.

وی تصریح کرد :من به عنوان یک شهروند و عضو سابق شورای شهر از نجفی حمایت نمی کنم و اما کاملا بی انصافی است در این مدت کوتاه عملکردش را مورد تحلیل قرار دهیم یا عملکرد وی را زیر سوال ببریم باید به شهردار تهران زمان داد تا بتواند برنامه ها خود را جامه عمل بپوشاند.


عضو سابق شورای شهر تهران گفت :من با محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران به این دلیل موافق هستم که وی توسط نمایندگان مردم تهران انتخاب شده و باید به این انتخاب احترام گذاشت و در آینده منتظر عملکرد بهتر از شهردار تهران هستیم.

خبرنگار:حسین طالبی

706

کد خبر: 908061

وب گردی

وب گردی