مردان بی ادعا   در باران آمدند/  امروز تهران  میزبان 14 شهید دفاع مقدس  نیروی انتظامی بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز کارکنان نیروی انتظامی با حفاظت از مرزها و پیروی از ولایت فقیه پیرو شهدا هستند و امروز عهدی دوباره با شهدا می‌بندند تا راه آنها را ادامه دهند و برای حفاظت از ارزشها و مرزها و پیروی از راه ولایت فقیه تا پای جان ایستاده اند.

اکرم جدیدی ممتاز -خبرنگار انتظامی ایسکانیوز، آسمان امروز یک دل سیر گریست از هجر گفت و از فراغ ، از ایثار گفت و از گذشت، از چشمهای گریان مادر وپدری که آمدن فرزندش را ندید و چشم به راه و در انتظار برگشت پیکر پسرش چشم به در دوخت و در نهایت به فرزند پیوست.

امروز پس از 29 سال انتظار ،14 فرزند برومند به دامن وطن بازگشتند و استقبال کننده برخی از آنها ، خواهران و برادرانی هستند که به نیابت از والدینشان در سوگ این لاله های پرپر خون می گریستند.

ستاد فرماندهی نیروی انتظامی امروز میزبان 14 شهید دفاع مقدس

ستاد فرماندهی نیروی انتظامی امروز میزبان 14 شهید دفاع مقدس بود این شهدا بازماندگان در منطقه زبیدات عراق در سال 1367 بودند شهدایی که با استقبال و همراهی خانواده و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری مشایعت و تشیع شدند . حجت الاسلام و‌المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر ۱۴ شهید نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهدا رفتند و بر خاک‌افتادند تا امروز ایران ایستاده باشد، گفت: امروز نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا حضور مقتدر دارند و دشمن نمی‌تواند هیچ‌کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه شهدا یا زبان حال می‌گویند، ما رفتیم تا پرچم ایران برافراشته بماند، گفت: جوانان ایزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند راه شهدا ادامه دارد و برای دفاع از کشور جان خود را فدا خواهند کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام کرده است، گفت: امروز افسران، درجه داران و سربازان نیروی انتظامی ادامه دهنده رزمندگان دفاع مقدس هستند که در سنگرها می جنگیدند و دفاع می‌کردند و امروز این افسران در سنگر‌ آنها هستند.
حجت الاسلام ابوترابی در ادامه با بیان اینکه شهدا آیات قران را تفسیر کردند، گفت: این روزها به برکت خون شهدا ایران در منطقه و جهان نماد امنیت است.

نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانیاز و ۲ هزار ازاده تقدیم نظام کرده است

وی تاکید کرد: شهدا بعد از سه دهه آمدند تا پیام اقتدار و آرامش را به ما بدهند و ما باید قدر این آرامش و امنیت را بدانیم.


امنیت امروز ایران مدیون شهادت فرزندان ایران است

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تشییع ۱۴ شهید دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اگر امروز امنیت و آرامش در کشور داریم به برکت خون شهدا است، گفت : امروز این امنیت پایدار و مثال زدنی به برکت خون شهدا است و خوش بحال کسانی که جانشان را در راه خدا دادند و خانواده آنها هم در این گذشت و جانفشانی سهم بزرگی دارند.


وی ادامه داد: همه ما و مردم باید قدردان شهدا باشیم و امروز کارکنان نیروی انتظامی با حفاظت از مرزها و پیروی از ولایت فقیه پیرو خون شهدا هستند و با آنها عهدی دوباره می‌بندند که راه آنها را ادامه دهند و برای حفاظت از ارزش ها و مرزها و پیروی از راه ولایت فقیه تا پای جان ایستاده اند.

705

کد خبر: 908099

وب گردی

وب گردی