بانوان بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شدند

تیم دانشگاه آزاد قهرمان مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاههای کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، پنجمین و آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاههای کشور "جام ولایت" روز بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه جاری در محل کمپ فدراسیون بدمینتون برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم دانشگاه آزاد به مقام نخست این دوره دست یافت.

در پنجمین و آخرین مرحله این رقابتها تیم دانشگاه آزاد با کسب 12 امتیاز به مقام نخست دست یافت. تیم های نماینده گلستان و شهرداری شاهرود با کسب 10 و 6 امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم این مرحله قرار گرفتند. بدین ترتیب تیم دانشگاه آزاد با احتساب چهار مرحله قبلی این رقابتها و با کسب 58 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره دست یافت. تیم های نماینده گلستان با کسب 50 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شهرداری شاهرود با کسب 36 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاههای کشور جام ولایت با شرکت 5 تیم دانشگاه آزاد، نماینده گلستان، دیهیم، شهرداری شاهرود و نماینده تهران و در 5 مرحله برگزار شد.

لازم به ذکر است که در پایان این رقابتها که با حضور فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون، مهدوی و شوقیان نمایندگان باشگاه دانشگاه آزاد برگزار شد، جام قهرمانی و مدال تیم های برتر به آنان اهداء گردید.

601

کد خبر: 908170

وب گردی

وب گردی