سارق قوی هیکلی که از 15 پیرمرد و پیرزن سرقت می کرد 

رئیس کلانتری 111 هفت چنار، با اشاره به دستگیری یک سارق قوی هیکل، در محدوده جیحون خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت از 15 پیرمرد و پیر زن اعتراف کرد. 

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "قدرت الله حق پرست"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده کمیل و جیحون، خصوصا پیرمردها و پیرزن ها، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های انجام و اظهارات مالباختگان مشخص شد که این سارق هیکلی درشت و قوی دارد و هر بار به بهانه کمک کردن به افراد پیر و بی سواد برای انجام کارهای بانکی در باجه های عابر بانک، اقدام به سرقت کارت آنها می کند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: با به دست آمدن مشخصات چهره و ظاهر سارق، تیم های عملیاتی در محدوده هایی که امکان سرقت داشت، حضور یافته و محل را تحت کنترل قرار دادند تا این که روز گذشته یکی از ماموران کلانتری این متهم را در محدوده خیابان جیحون مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت کرد.
رئیس کلانتری 111 اظهار داشت: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به 15 فقره سرقت اذعان داشت کنار باجه های عابر بانک پرسه می زند و به بهانه کمک به افراد مسن، پیر و بی سواد رمز کارت آنها را به دست آورده و کارت عابر بانک آنها را با کارتی دیگر عوض کرده و عملا کارت این افراد را به سرقت می برد و اقدام به خالی کردن حساب آنها می کند.
سرهنگ حق پرست، با اشاره به این که متهم از هر کارت عابر بانک مبالغ مختلفی از200 هزار تا 900 هزار تومان سرقت می کرده است، تصریح کرد: این متهم یک فقره سابقه کیفری در خصوص خیانت در امانت در پرونده دارد و به مدتی در زندان به سر برده است.
گفتنی است، در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس سه تن از مالباختگان و شاکیان پرونده شناسایی شده و پس از حضور در کلانتری از متهم شکایت کرده اند و در حال حاضر متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت

705

کد خبر: 908183

وب گردی

وب گردی