وفا خواه: هدف ما حضور پر رنگ در المپیک 2020 ژاپن است

سرپرست امور بانوان در فدراسیون اسکیت گفت: برای پیشرفت این ورزش در سطح بین الملل باید از مربیان و داوران خارجی سطح بالا برای امر آموزش استفاده کرد تا بتوانیم در عرصه بین الملل به جایگاه مناسب تری دست پیدا کنیم.

مریم وفا خواه رئیس کمیته آموزش و سرپرست امور بانوان در فدراسیون اسکیت در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگذاری ایسکانیوز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: فدراسیون اسکیت به مناسبت این ایام بعد از وقفه ای 2 ساله مسابقات اسکیت هنری بانوان را برگزار کرد که شاهد سطح کیفیت بسیار بالایی در برگزاری این دوره از مسابقات بودیم و با برگزاری این مسابقات شاهد ایجاد انگیزه بسیار بالا در ورزشکاران بانوان ایرانی برای حضور در میادین بین الملل خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: باتدابیری که ریاست فدراسیون ایجاد کرده ، ظرفیت ها و انگیزه های بالایی در ورزشکاران بانوان ایرانی ایجاد شده و من آینده روشنی برای این رشته ورزشی چه در سطح ملی و چه در سطح بین الملل می بینم.

وفا خواه در ادامه تصریح کرد: برای پیشرفت این ورزش در سطح بین الملل باید از مربیان و داوران خارجی سطح بالا برای امر آموزش استفاده کرد تا بتوانیم در عرصه بین الملل به جایگاه مناسب تری دست پیدا کنیم.

سرپرست امور بانوان در امور اسکیت در پایان اظهار داشت: خوشبختانه هیچ محدودیتی برای این رشته در قسمت بانوان وجود ندارد و اطمینان دارم که ورزشکاران بانوان ایرانی در این رشته موفق به کسب مدال خواهند شد و با توجه به برنامه های مدونی که برای سال های آینده داریم ، شاهد حضور بانوان ایرانی در سکوهای بین المللی خواهیم بود . البته هدف ما حضور پررنگ و خوب در المپیک 2020 است.

602

کد خبر: 908185

وب گردی

وب گردی