مقایسه خریدهای خارجی استقلال و الهلال/ ناکام‌ها مقابل تأثیرگذاران

خارجی‌های تیم فوتبال استقلال هنوز نتوانسته‌اند به کمک آبی‌پوشان بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عمان میزبان الهلال عربستان است. هر چند حریف نامدار عربستانی چند تن از ستاره‌های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما بازیکنان خارجی گران‌قیمتی در اختیار دارد که می‌توانند شاگردان وینفرد شفر را به دردسر بیندازند.

ازکوئل سیروتی و اشرف بن‌شرقی، جدیدترین خریدهای خارجی الهلال هستند که مقایسه آنها با دو بازیکن خارجی جدید استقلال نشانگر تفاوت‌های بسیار زیادی است.

مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی استقلال 8 دقیقه برابر سپیدرود و 40 دقیقه مقابل الریان بازی کرد و در این زمان کوتاه، ویژگی خاصی از خود نشان نداد. بویان نایدنوف هم بنا بر ادعای سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال هنگام تست پزشکی از میله بارفیکس سقوط کرد و مصدوم شد اما بویان اعلام کرد در سلامت کامل به سر می‌برد تا تردیدها در مورد میزان آمادگی او افزایش پیدا کند.

در سوی مقابل ازکوئل سیروتی از سن‌لورنزو به الهلال پیوست و در 2 بازی برای این تیم یک گل به ثمر رساند. حرکات تکنیکی این مهاجم، او را به بازیکن محبوب هواداران و مهره کلیدی کادر فنی تبدیل کرده است.

اشرف بن‌شرقی، مهاجم مراکشی هم در 3 بازی، 2 گل زده تا جای خالی عمر خریبین و کارلوس ادواردو چندان به چشم نیاید اما خارجی‌های استقلال هنوز نتوانسته‌اند به کمک شفر و آبی‌پوشان بیایند.

604

کد خبر: 908344

وب گردی

وب گردی