آیین تکریم رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام برگزار شد

آیین تکریم رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و رئیس اسبق واحد ایلام با حضور روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام ، هیات رئیسه و مدیران واحد ایلام برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این آیین، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در شان مردم این استان حاصل تلاش های عادل نوروزی است.

دکتر محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: توسعه کمی و کیفی دانشگاه از ساخت فضاهای آموزشی تا جذب اعضای هیات علمی ، تصویب رشته و تجهیزکارگاه هاو آزمایشگاهها با توان ویژه آقای نوروزی شکل گرفته است.

وی گفت: اگر آقای نوروزی نبود همین ساختمانی که امروز ما این آیین را در آن برگزار می‌کنیم شکل نمی‌گرفت و شما اعضای حاضر در جلسه معلوم نبود در کدام شهر به دنبال کار و شغل بودید.

وی تصریح کرد : باید قدردان تلاش‌ها و زحمات چندین ساله آقای نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم ، هر چند امروز ایشان بازنشسته شده‌اند ولی امیدواریم همچنان از راهنمایی‌های ایشان برای پیشبرد اهداف دانشگاه بهره‌مند باشیم و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام باید از تجربیات ارزنده ایشان نهایت استفاده را بنمایند.

در ادامه رئیس سابق دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به حضور خود در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی حکم ریاست واحد اسلام شهر را دریافت کردم این دانشگاه نه زمین برای ساخت‌وساز داشت و نه اعضای هیات علمی و... که با توکل به خداوند و همکاری مجموعه‌ای که بعداً شکل گرفت واحد اسلام شهر را به یکی از بزرگ‌ترین واحدهای کشوری ازلحاظ ساختمانی ، جذب دانشجو ، اعضای هیات علمی ، کارمند و ... تبدیل کردم.

عادل نوروزی تصریح کرد: از سال 80 و با حکم ریاست وقت دانشگاه آزاد اسلامی به ایلام آمدم و بازهم با توکل به خداوند و کمک همکاران توانستیم در کمتر از چند سال محل کنونی این دانشگاه که تپه‌ای بود به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام توسعه دهیم و با جذب نخبگان استان به‌عنوان عضو هیات علمی و افزایش تعداد دانشجو این واحد به شکوفایی رسید

وی اضافه کرد: در اکثر شهرستان‌های استان نیز واحد و مرکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس کردیم تا دانشجویان در کنار خانواده های خود مشغول تحصیل و علم آموزی شوند.

وی گفت: توکل به خداوند، دست‌پاکی و مردم‌داری رمز موفقیتم در سال های خدمت به جامعه دانشگاهی بود.

وی بیان کرد: سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از باسابقه‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای هیات علمی واحد ایلام و به معنی واقعی کلمه بومی دانشگاه و دلسوز مجموعه است.

وی بیان کرد: در مدت کوتاه حضور ایشان در مسند سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام انصافاً فضای آرام همراه با رضایت عمومی و جامعه دانشگاهی بر این واحد حکم‌فرما است .

وی گفت: با توجه به کاهش شدید تعداد دانشجو در واحدهای دانشگاهی و سنگ‌اندازی‌های وزارت علوم می‌طلبد تمام اعضای هیات علمی و کارکنان واحد ایلام دست در دست هم بگذارند و با همدلی، وحدت ، صرفه جویی ، پاک دستی و استفاده بهینه از امکانات اهداف دانشگاه را به‌پیش ببرند.

نوروزی گفت: دکتر ولایتی و دکتر رهبر از بهترین و کارآمدترین نیروهای کشور هستند و قطعاً با حضور این دو بزرگوار دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

در این آیین حجت‌الاسلام سعید عزیزیان و محمد ابدال بیگی به نمایندگی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با ذکر خاطراتی از دورن خدمت و تلاش عادل نوروزی از خدمات چندین ساله وی تقدیر کردند.

کد خبر: 908358

وب گردی

وب گردی