ابوالقاسم پور: با اعمال قدرت سیاسی پاس را نابود کردند/ کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد

مهاجم اسبق پاس گفت: جای تاسف دارد تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد به این وضع گرفتار شده است. آن زمان به نظرات کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال اهمیتی ندادند و با اعمال قدرت سیاسی پاس و چند تیم دیگر را به شهرستان ها فرستادند و باعث نابودی این تیم ها شدند.

بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با سقوط پاس به دسته سوم لیگ کشور گفت: جای تاسف دارد تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد به این وضع گرفتار شده است.

وی ادامه داد: بزرگانی مانند خدادا عزیزی، جواد نکونام، آرش برهانی، هاشمی نصب، حمید استیلی، فرکی و خیلی از بزرگانی که اگر بخواهم نام همه آن ها را ببرم به زمان زیادی نیاز خواهم داشت در این تیم رشد کرده اند. پاس را باید در واقع کارخانه بازیکن سازی فوتبال کشورمان دانست.

مهاجم اسبق پاس تهران با انتقاد از سیاست های اشتباه مدیران وقت در راستای انتقال این تیم خاطرنشان کرد: آن ها در آن زمان به نظرات کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال اهمیتی ندادند و با اعمال قدرت سیاسی پاس و چند تیم دیگر را به شهرستان ها فرستادند تا به اهداف خود برسند و نتیجه این تصمیمات اشتباه، نابود شدن یکی از ریشه دار ترین و پرافتخارترین تیم های تهران بود؛ البته وضعیت تیم هایی مانند صبا و راه آهن هم که مشمول این قانون شدند نیز تعریفی ندارد و راه پاس را می روند.

ابوالقاسم پور در واکنش به این پرسش که چه راهی برای نجات این تیم وجود دارد نیز گفت: از آرش برهانی، جواد نکونام، وحید هاشمیان و سایر بزرگان این تیم می خواهم که برای خرید سهام این باشگاه اقدام کنند. قول می دهم این تیم اگر به دست پیشکسوتان باشگاه اداره شود باز هم به لیگ برتر باز خواهد گشت و خاطرات خوب گذشته را بار دیگر زنده خواهد کرد.

وی به تمجید از شرایط این روز های پرسپولیس پرداخت و گفت: شرایط پرسپولیس فوق العاده است و کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد. پرسپولیس زیر نظر برانکو باثبات شده و کمتر تیمی توان مقابله با آن ها را دارد. با توجه به تجربه خوبی که از سال پیش به دست آمده اگر بازیکنان دچار غرور نشوند می توانند در آسیا هم نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

606

کد خبر: 908361

وب گردی

وب گردی