جوادی: جلیسه تصمیم خود را برای جدایی گرفته بود/حسین‌پور از نیکنامان معاونت فرهنگی است

محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس و سرپرست موسسه خانه کتاب با اشاره به جایگاه موسسه خانه کتاب، ابراز امید‌واری کرد که این نهاد فرهنگی در ادامه به پویایی خود ادامه دهد.

به‌ گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مراسم تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست موسسه خانه‌کتاب صبح یکشنبه (29 بهمن‌ماه) در خانه کتاب برگزار شد.

در این مراسم محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده، مشاور امور اجرایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد، دبیر سی‌ و پنجمین دوره جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر و هیات امنای موسسه خانه‌کتاب، محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در سرای کتاب موسسه خانه‌کتاب برگزار شد.

جوادی گفت: زمانی که به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمدم به همکاری مجید غلامی جلیسه امید داشتم موسسه خانه‌کتاب یکی از مراکز و ویترین‌های اصلی معاونت فرهنگی است و امید داشتیم که با همکاری این نهاد همکاری‌های متنوعی را پی‌ریزی کنیم. اما همه امور آن‌‌طور که ما می‌خواهیم اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: همواره اصرار و علاقه داشتیم تا از تجربیات مجید غلامی جلیسه استفاده کنیم اما این مدیر فرهنگی تصمیم خود را برای جدایی گرفته بود و امیدواریم در بخش‌های دیگر، همکاری مجید غلامی جلیسه را داشته باشیم.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سابقه آشنایی خود با مجید غلامی جلیسه ادامه داد: همکاری من با مجید غلامی جلیسه در داوری جایزه جهانی کتاب‌سال آغاز شد. امیدواریم برنامه‌های نوآورانه مجید غلامی جلیسه را ادامه دهیم علاوه بر این امیدوارم که با حضور نیکنام حسین‌پور در سمت سرپرست موسسه خانه‌کتاب مسیر پویایی این نهاد ادامه پیدا کند.

جوادی با اشاره به تجربه همکاری با نیکنام حسین‌پور در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جناب نیکنام حسین‌پور زمانی که در مجموعه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت از دوستان نیکنام مجموعه بودند امیدوارم در این مجموعه نیز با سبک و سیاق گذشته روال اداری این موسسه را سامان و برنامه‌ها و طرح‌های مجید غلامی جلیسه را ادامه دهند. عمق همکاری نیکنام حسین‌پور را با مجموعه احساس و خواهش کردم تا به‌عنوان سرپرست در مجموعه موسسه خانه‌کتاب فعالیت خود را آغاز کنند و امیدوارم حضور ایشان ادامه شکوفایی موسسه خانه کتاب باشد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان برای مجید غلامی جلیسه آرزوی موفقیت و تاکید کرد که خوشحالی این مدیر فرهنگی در این است که موسسه خانه‌کتاب نسبت به گذشته پویایی بیشتری پیدا کند تاکید کرد به همکاری وی امیدوار هستیم.

502

کد خبر: 908377

وب گردی

وب گردی