جلالیان:  حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از بازیکنان به آن ها انگیزه می دهد

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بازیکنان ما از بهترین ها و ملی پوشان هستند و این امر در کنار تلاش بچه ها منجر به قهرمانی شد.

فریبا جلالیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص قهرمانی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: سطح مسابقات و برنامه های لیگ در این فصل نسبت به سال های گذشته بهتر بود. 5 تیم در 5 مرحله باهم به رقابت پرداختند؛تقریباً هر 40 روز یکبار هر مرحله برگزار می شد که به طورکلی 6 ماه طول کشید، این روند باعث شد بازیکنان در آمادگی کامل باشند و با تمام قوا به میدان بروند. بازیکنان ما از بهترین ها و ملی پوشان بودند و این امر در کنار تلاش بچه ها منجر به قهرمانی شد.

وی درمورد شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما قراردادهایمان را بسته ایم و در حال حاضر مشکلی از این بابت نداریم، فقط به خاطر تغییری که در ریاست دانشگاه آزاد ایجاد شده ما دریافتی نداشتیم ولی قول داده اند تا پایان سال پرداخت داشته باشند. امیدوارم به زودی شرایط مساعد شود، دانشگاه آزاد اسپانسر خیلی خوبی است و با حمایت هایش می تواند ملی پوشان زیادی پرورش دهد. ما تقریباً اکثر بازیکنانمان ملی پوش هستند، از 12 بازیکن حال حاضر 9 ملی پوش در رده های سنی مختلف در اختیار تیم دانشگاه هستند.

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: من چندین سال است با دانشگاه آزاد همکاری دارم و قصد جدایی از خانواده دانشگاه را ندارم، اما ادامه همکاری ما منوط بر حمایت از ماست. بیشترین خواسته من از مسوولان حفظ بازیکنان با استعداد و حمایت از آن هاست که در عرصه های ملی هم خوش بدرخشند، حمایت ها می تواند به آن ها انگیزه بدهند.

601

کد خبر: 908382

وب گردی

وب گردی