فابرگاس: اینیستا می‌تواند سال‌ها بازی کند

سسک فابرگاس، هافبک چلسی به تمجید از آندرس اینیستا، هم تیمی سابقش پرداخت و مدعی شد که سن و سال در روند عملکرد اینیستا تاثیری ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، فابرگاس روز سه شنبه با چلسی به مصاف تیم سابقش خواهد رفت و دیدار حساسی مقابل هم تیمی های سابقش خواهد داشت. اینیستا 33 ساله که با حساسیت ویژه ای توسط والورده بازی داده شده، تنها در دو بازی 90 دقیقه کامل بازی کرده است ولی فابرگاس معتقد است که زمان روی ستاره اسپانیایی تاثیری ندارد.

او گفت:" به نظرم اینیستا همچنان بازیکن فوق العاده ای است، برای بازیکنی مثل او سن و سال مطرح نیست.وقتی چنین استعدادی دارید و چنین کیفیت بالایی دارید، می‌توانید تا اواخر دهه چهارم زندگی تان بازی کنید. از لحظ فیزیکی شرایط مهم است زیرا امروزه فوتبال خیلی روی این موضوع متکی است. ولی وقتی کیفیت کافی را دارید، وقتی استعداد بالایی دارید، گاهی می‌توانید طولانی مدت فوتبال بازی کنید.

من و آندرس از تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا هم تیمی بودیم. وقتی 18 ساله بودیم با هم بازی می‌کردیم. هیچگاه او را الگو ندیده ام زیرا هم بازی هم بودیم. من او را هم تیمی ام می‌داند، شخصی که احترام ویژه ای برایش قائل هستم."

606

کد خبر: 908453

وب گردی

وب گردی