نیکی شمیرانی  فینالیست رقابت های بین المللی اسکواش فرانسه  شد

نیکی شمیرانی دختر با اراده اسکواش کشورمان با برتری بر حریفان خود در لیل فرانسه به فینال این رقابت های بین المللی و رنکینگ دار رسید.

به گزارش ایسکانیوز ،روز سوم رقابت های بین المللی و رنکینگ دار فرانس جونیور به میزبانی شهر لیل فرانسه، نیکی شمیرانی با شکست حریفان خود ، برای دومین بار در به فینال مسابقات اروپایی بانوان راه یافت.
نیکی شمیرانی که سال پیش به مقام سوم این مسابقات دست یافته بود در روز نخست رقابت‌ها استراحت داشت و در روز دوم مقابل حریفانی از فرانسه و هلند به رقابت پرداخت و با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به جمع ۴ نفر برتر این رقابت‌ها راه یافت.
نیکی شمیرانی که هم اکنون رنکینگ ۴ اروپا را یدک می کشد ، در بازی فینال به مصاف مالیک انگلیسی می رود. ورزشکاری که بسیار مسلط و مصمم و سخت کوش است که با اراده ای که از نیکی سراغ داریم بتواند بر این حریف قدرمند فایق آید و گردن آویز طلای این رویداد را بر گردن آویزد.
همچنین هلیا استیلی دیگر نماینده ایران در این مسابقات توانست با اقتدار حریف خود از کشور سوئد را شکست دهد تا امروز برای کسب رنکینگ ۹ و ۱۰ جدول ۳۲ نفری مسابقات کمتر از ۱۷ سال فرانس جونیور به مصاف سیمونا از انگلستان می رود.
امیر حسین صادق خانی دیگر ورزشکار مستعد ایرانی در بخش پسران در روز نخست به رقابت با حریفی از آلمان رفت که علیرغم سرماخوردگی شدید بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت ولی نتوانست برنده بازی باشد و ادامه بازی ها را در جدول پلیت ادامه داد و با نمایندگان کشورهای فرانسه و آلمان به رقابت پرداخت و بازی های خود را واگذار کرد و در بازی آخر به مصاف ماتووا از هلند می رود.
یاسمین فرامرزیان نیز در بازی آخر مقابل مگان از کشور فرانسه مغلوب شد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
محمد آران سرپرست کاروان اعزامی و رئیس هیات اسکواش تهران، سطح فنی این رقابت‌ها را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: حضور بازیکنان تهران در این رقابت‌ها باعث بالارفتن تجربه ارزشمندی برای ورزشکاران خواهد شد و انگیزه آنها را جهت تمرین بیشتر و منظم بالا می برد و باعث خودباوری در ورزشکاران می شود و می توان برای نمونه به پشتکار نیکی شمیرانی اشاره کرد که در سال گذشته در این مسابقات سوم شد و بعداز یکسال تمرین مضاعف توانست نتیجه زحمات خود، خانواده و مربی پر تلاشش را بگیرد.
آران در ادامه گفت: بنده به نوبه خودم یک خسته نباشید به خانواده های شمیرانی، استیلی، فرامرزیان و صادق خانی میگویم که برای پیشرفت فرزندشان بسیار تلاش میکنند و آنها را در این مسیر یاری می دهند تا منابع مالی به شرایط بهتری در کشور برسد
در آخر، وی ضمن آرزوی موفقیت برای نیکی شمیرانی در رقابت‌ فینال گفت: امیدوارم همه دختران و پسران کشورمان بتوانند در رسیدن به اهداف عالی خود همیشه پیروز و موفق باشند.

602

کد خبر: 908514

وب گردی

وب گردی