احتمال پیدا شدن لاشه هواپیما با گذشت ساعاتی از شب/شرایط فعلی جوی اجازه جست وجو نمی دهد

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت جوی هوا امشب برای عملیات جست و جو مناسب می شود و احتمال یافتن هواپیما وجود دارد، گفت: تمام تیم ها را آنجا مستقر کرده ایم و به محض آن که هوا مناسب شود عملیات انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، ساعت ۸ صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و سقوط کرد.

منصور شیشه فروش در این رابطه به ایسکانیوز، گفت: پس از وقوع این حادثه شورای مدیریت بحران با حضور استاندار تشکیل و تدابیرلازم به عمل آمد.

وی با بیان این که اکیپ های کوهنورد به منطقه اعزام شدند، افزود: به دلیل وجود شرایط برف و بوران آن منطقه صعب العبور و امکان دسترسی به هواپیما مشکل است اما تمام نیروها به منطقه اعزام شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انشالله در کوتاه ترین زمان که هوا خوب شود به هر شکلی که وجود دارد جست وجوها انجام و پیگیری خواهیم کرد.

شیشه فروش با بیان این که تمام نیروهای استان در بخش های مختلف بسیج شده اند، افزود: بوران، سرما، مه و کولاک اجازه عملیات به ما نمی دهد و بسیار سخت است اما این موضوع باعث نشده که ما از تلاش دست برداریم.

وی ادامه داد: بالگردها آماده کمک برای جست وجو هستند اما شرایط جوی هوا اجازه جست وجو نمی دهد.

شیشه فروش با اشاره به اینکه وضعیت جوی هوا امشب باز می شود، گفت: تمام تیم ها را آنجا مستقر کرده ایم و به محض آن که هوا مناسب شود عملیات انجام خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در رابطه با دودی که در محدوده پادنا مشاهده شده است، گفت: این دود بر اثر سقوط از هواپیما بلند شده است.

شیشه فروش همچنین گفت: هنوز هیچ خبر موثقی در رابطه با خسارات سقوط این هواپیما به دست ما نرسیده است.

901/900

کد خبر: 908587

وب گردی

وب گردی