دیدار دانشگاهیان واحد بین المللی جلفا با خانواده معظم شهدا

به همت دفتر فرهنگ اسلامی و امور ایثارگران واحد بین المللی جلفا سرپرست واحد بین المللی جلفا به همراه جمعی از کارکنان دانشگاه با خانواده شهید ان ابوالفضل قاسمی و بهرام قاسم زاده دیدار کرد .

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد دکتر صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا به همراه سرپرست دفتر حراست و مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و مسئول امور ایثارگران دانشگاه با خانواده شهیدان ابوالفضل قاسمی و بهرام قاسم زاده دیدار و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمودند.

دکتر محمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را مایه افتخار و دلگرمی برای خود و مجموعه دانشگاهی دانسته وگفت: عزم جامعه دانشگاهی در تحقق آرمان های جمهوری اسلامی، با مشاهده پدران و مادران شهدا که توانسته اند چنین فرزندان شایسته و بزرگی را تحویل جامعه اسلامی نمایند دوچندان می شود.

همچنین در ادامه این دیدار مادر بزرگوار شهید ابوالفضل قاسمی شمه ای از سجایای اخلاقی این شهید والامقام را برای حاضرین بیان نمود.

شهیدان ابوالفضل قاسمی و بهرام قاسم زاده که پسر دایی و پسر عمه همدیگر نیز بوده اند از شهدای دوران دفاع مقدس می باشند که در سال 1361 در منطقه عملیاتی کردستان هردو در عرض 40 روز به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

کد خبر: 908617

وب گردی

وب گردی