دستگیری سارق زورگیر در لحظه ارتکاب جرم 

رئیس کلانتری 114 غیاثی، با اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر در حین ارتکاب جرم، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت در محدوده های شرق تهران اعتراف کرد. 

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "مهدی اسدی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: ماموران گشت انتظامی این کلانتری شب گذشته در حال گشتزنی در خیابان عارف بودند که متوجه درگیری میان دو مرد شده و برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یکی از طرفین با سلاح سرد در حال زورگیری از یک شهروند است که بلافاصله در همان محل این متهم دستگیر و به همراه موتورسیکلت و شاکی به کلانتری منتقل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: شاکی در کلانتری اعلام داشت که در حال تردد در خیابان مذکور بوده است که از سوی این موتورسوار زورگیر مورد حمله قرار گرفته و متهم ضمن تهدید وی با سلاح سرد تلفن همراه و کیف پولش را به سرقت برده است اما پیش از فرار ماموران پلیس رسیده و دستگیرش کرده اند.
رئیس کلانتری 114 غیاثی، اظهار داشت: متهم نیز تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری همراه با تهدید سلاح سرد از شاکی اعتراف و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح سرد، دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
سرهنگ اسدی، تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهم ده ها فقره زورگیری و سرقت موتورسیکلت نیز وجود دارد و همچنین متهم در اعترافات خود به سرقت و زورگیری همراه با ضرب و جرح در محدوده های نبرد، شهدا، سلمانیه و غیاثی اشاره کرد.
گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

روابط عمومی پلیس پایتخت

۷۰۵

کد خبر: 908628

وب گردی

وب گردی