ایران بازیکنانی جنگنده و سرعتی دارد/نمی‌دانم چه رازی در حجاب بود که در بازی دوم پیروز شدیم

کاپیتان تیم فوتسال بانوان روسیه گفت: همه بازیکنان ما خوب کار کردند و همه تلاش خود را به کار بردند. خوشحالم که با چنین تیمی کار می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدار دوستانه مقابل روسیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

سنیا اولکووا کاپیتان تیم ملی فوتسال روسیه در گفت‌وگویی در این باره اظهار داشت: در حالت کلی سفر خوبی داشتیم و اطلاعات زیادی را به دست آوردیم چرا که تیم ملی ما بازیکنان جدیدی دارد. با این وجود ما یک تیم هستیم و همیشه یکدیگر را حمایت می‌کنیم.

* در بازی اول آماده نبودیم

وی افزود: مهمترین نکته محک زدن بازیکنان بود. در بازی اول موفق نبودیم و باید بگویم تقریبا آماده نبودیم اما در بازی دوم نتیجه تساوی را تغییر دادیم.

کاپیتان فوتسال روسیه در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که شما نسبت به بازی اول بهتر بودید، عنوان کرد: در بازی اول مقابل حریف جنگنده نبودیم. مسابقات زیادی لازم است تا خودمان را ثابت کنیم. ما مقابل تیمی شکست خوردیم که بازیکنانی بازیکنانی سرعتی و جنگنده دارد به همین دلیل فرصتی برای حرکت باقی نمی‌ماند. بازی را دوباره دیدیم. گل‌هایی که خوردیم ما را کاملا عصبی کرده بود.

* برتری در 6 ثانیه پایانی ما را به وجد آورد

این بازیکن روس در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شادی پس از گل یادآور شد: تعدادی از بازیکنان ما نخستین حضور ملی خود را تجربه می‌کردند. من می‌خواستم خوشحالی‌ام را بعد از گلزنی در یک بازی ملی نشان دهم. علاوه بر این، بازی سختی داشتیم و وقتی شما بازی را در فاصله 6 ثانیه مانده به پایان می‌برید واقعا به وجد می‌آیید.

وی افزود: کوزمین (سرمربی روسیه) همیشه به ما می‌گوید احساسات خود را پنهان نکنید چرا که همه جهان از موفقیت‌های کوچک خوشحال می‌شوند. به برزیل و اسپانیا نگاه کنید؛ ما نیاز داریم از آنها چیزهایی را یاد بگیریم. همه بازیکنان ما خوب کار کردند و همه تلاش خود را به کار بردند. خوشحالم که با چنین تیمی کار می‌کنم. در اینجا باید از کادر مربیگری هم تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تمرین کردن به وجود آوردند. همه این مسابقات برای ما فواید زیادی دارد.

* نمی‌دانم چه رمزی در حجاب نهفته است

سنیا اولکووا در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه خبرنگاران ایرانی معتقدند شما وقتی حجاب داشتید بهتر از زمانی بودید که حجاب نداشتید، تصریح کرد: واقعیت این است من هیچ توجیه منطقی پیدا نمی‌کنم. در این خصوص رمزی نهفته شده است و بعد از انجام فرهنگ ایرانی ما توانستیم مقابل آنها پیروز شویم یا شاید هم واقعا این پیروزی یک تصادف بود. این یک قانون است که در بازی دوم با حجاب بازی کنیم.

* ایرانی‌ها مردمانی دوست داشتنی هستند

کاپیتان تیم فوتسال روسیه در پاسخ به این سوال که میهمان‌نوازی ایرانی‌ها را چطور دیدید، عنوان کرد: ما از اینکه هر سال در ایران بازی می‌کنیم خوشحالیم. رسم و رسومات ایران بسیار سنتی است و خیلی چیزها برای ما روشن نیست اما به قوانین ایران احترام می‌گذاریم و از مهیمان‌نوازی آنها تشکر می‌کنیم. ایرانی‌ها مردم دوست‌داشتنی هستند و ما هیچ وقت در این کشور مشکلی نداشتیم.

601

کد خبر: 908679

وب گردی

وب گردی